آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 81تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1267
تعداد نمایش مقالات: 48979
بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۳ توسط پژوهشکده بیمه، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
Customer Relationship Management and its use in Insurance Industry
Information Technology and Customer Relationship Management in Life Insurance
Quality of eCRM Services and Customer Satisfaction in Life Insurance Sector in India
ارایه یک مدل فازی جهت افزایش رضایت مشتری در قالب سیستم های نوین پرداخت خسارت بیمه زندگی
ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات شعب بیمه ایران با رویکرد مشتری مداری
اصول مورد نیاز در استقرار مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه
امکان سنجی استقرار الگوهای رضایت مشتری در صنعت بیمه
اهمیت مشخصه های RFM در صنعت بیمه
بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری بیمه گذاران بیمه مسیولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان
بررسی تاثیر به کارگیری ابزار ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در افزایش تمایل به خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری
بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات
بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال
بررسی رابطه مولفه های فردی نمایندگان بیمه بر رفتار مشتری مدار آنها در شرکت های بیمه
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در تدوین استراتژی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه
بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمه های مهندسی با تاکید بر جذب و نگهداری مشتریان
بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه استان کردستان
بررسی کیفیت خدمات و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بیمه های زندگی انفرادی یک شرکت بیمه به روش سروکوال
بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری
بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه
بهبود مشتری مداری در صنعت بیمه: کاربردی از تکنیک گسترش عملکردی کیفیت (QFD)
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان براساس عوامل کلیدی موفقیت در یک شرکت بیمه
تاثیر اخلاق حرفه ای در جلب اعتماد بیمه گذاران و مشتری مداری شرکت های بیمه
تاثیر اعتبار برند بر رضایت مشتری، وفاداری بیمه گذاران و تعهد مستمر در یک شرکت بیمه
تاثیر ساختار سرمایه بر رضایت مندی مشتری در شرکت های بیمه
تاثیر شفاف سازی اطلاعات و متون و عقود بیمه ای در ارتقای اعتماد عمومی مردم جامعه به صنعت بیمه و نقش آن در ترویج فرهنگ مشتری مداری
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان
تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین
تجزیه و تحلیل بهینه نیازهای مشتریان بیمه های عمر و پس انداز با مدل مانو
تحلیل اثر اعمال تبعیضات قیمتی در حق بیمه پوشش ها بر میزان رضایت مندی بیمه گذاران براساس محور همایش: رابطه کیفیت و قیمت محصولات و خدمات بیمه ای با رضایت مندی مشتریان
تحلیل ادراک و عکس العمل بیمه گذاران از عملکرد اخلاقی و ارایه خدمات شرکت های بیمه
تحلیل بر عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر صنعت بیمه کشور
تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه، به منظور جذب بیمه گذاران
تعیین میزان رضایتمندی مشتریان (کشاورزان) کارگزاران خصوصی بیمه ی کشاورزی در استان مازندران
تعیین و طبقه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو
توسعه استراتژیک منابع انسانی شرکت های بیمه با رویکرد ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه ای
حق بر حمایت شدن به مثابه حقوق شهروندی (مبانی نظری و حقوقی نظارت نهاد ناظر بر بیمه های تجاری)
رابطه بین اخلاق حرفه ای و مشتری مداری در صنعت بیمه
رابطه بین بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان ( از طریق ارزش ادراک شده و رضایت مشتری)
رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک
رویکردهای نوین مشتری مداری در ارایه خدمات بیمه ای
شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور
شناسایی علل نارضایتی بیمه گذاران در صنعت بیمه
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با سطوح مختلف وفاداری
شناسایی و تحلیل شکایات بیمه ای در رشته بیمه اتومبیل (مطالعه موردی: تجارب جهانی)
شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثرگذار بر توسعه فروش بیمه نامه های تجاری
ضرورت و ویژگی های پیاده سازی الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و انطباق آن در صنعت بیمه
طراحی مدل مناسب جهت بخش بندی بازار مشتریان صنعت بیمه با رویکرد مشتری مداری
علل نارضایتی بیمه گذاران به هنگام دریافت خسارت در صنعت بیمه
عوامل فردی موثر بر پیش بینی رفتار مشتری مداری نمایندگان بیمه در ایران
فنون بازاریابی آشوب در جهت مشتری مداری عملی در صنعت بیمه ایران
کاربردهای داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان صنعت بیمه ایران
مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: صنعت بیمه استان گیلان)
مروری بر تجارب شرکت های موفق بیمه در مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه های زندگی
مشتری مداری و سهیم نمودن بیمه گذار در سود عدم وقوع خسارت
مشتری مداری و کسب مزیت رقابتی در صنعت بیمه
میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی در کشور
نقش انجمن ها و تشکلات حرفه ای بیمه ای در حفظ حقوق بیمه گذاران
نقش رسانه های اجتماعی در رابطه بین بیمه گران و مشتریان
نقش سیستم نظارت مالی در حمایت از مشتریان صنعت بیمه با نگاهی به عملکرد کشورهای موفق
نقش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در افزایش وفاداری مشتریان صنعت بیمه
نقش مشتری مداری بر وفاداری مصرف کننده بیمه ها به برند
ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان
آسیب شناسی فرآیند پرداخت خسارت مالی در بیمه های اتومبیل با رویکرد افزایش رضایت در مشتریان
بررسی ارتباط معیارهای حاکمیت شرکتی و مشتری مداری شرکت های بیمه
بررسی استراتژی محصولات بانک بیمه در تحقق مشتری مداری
بررسی رابطه شاخص های مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمه
بررسی رابطه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM)
بررسی عوامل زمینه ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران
بررسی عوامل موثر بر رضایت نمایندگان بیمه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه عمر
بررسی کیفیت خدمات بیمه اتومبیل در شرکت های بیمه خصوصی با استفاده از مدل جی آی کوال
رتبه بندی شاخص های خرید بیمه های زندگی با رویکرد نیاز محور نمودن محصولات بیمه ای
شناسایی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه
طراحی مدل رتبه بندی شرکت های بیمه از نظر مشتری مداری
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: آینده پیشرو در صنعت بیمه
مشتری مداری و بیمه های عمر (با تاکید بر بیمه های عمر و تشکیل سرمایه)
نگاهی سیستمی به تاثیر رضایت مشتری در خرید بیمه بدنه اتومبیل
ورشکستگی و مشتری مداری