آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 54تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1176
تعداد نمایش مقالات: 40926
بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ توسط پژوهشکده بیمه،پژوهشكده بيمه در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه
عوامل موثر بر تقاضای بیمه عمر و پس انداز؛ بینش هایی از اقتصاد رفتاری
عوامل کلیدی اثرگذار بر بهبود ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد رضایت در بیمه گذاران در بخش تجارت سیار
بررسی تاثیر عوامل اقتصادی بر تقاضای بیمه های زندگی در شهرهای بزرگ و کوچک
آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد)
بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی 7P بر تولید حق بیمه شرکت های بیمه: رهیافت داده های پانل
فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش و ضریب نفوذ بیمه زندگی در ایران
سقلمه زدن و تاثیر آن بر ضریب نفوذ بیمه
بررسی عوامل اقتصادی موثر بر تقاضای بیمه
تبیین میزان توسعه یافتگی صنعتی استان ها و ارتباط آن با ضریب نفوذ بیمه
اثر فناوری نوین در توسعه بازار صنعت بیمه ، مطالعه موردی فناوری بلاک چین
سازمان های پاسخگوی سریع FRO ابزاری جهت ایجاد مشتری مداریی در صنعت بیمه
اکوسیستم آینده ی صنعت خودرو و گسترش بازار بیمه
تحلیل اثر همزمان رقابتی بودن بازار بیمه و اثرات دانه ای بر رشد ضریب نفوذ بیمه در ایران
شناسایی عوامل فردی تاثیرگذار در ارزش آفرینی نمایندگان با استفاده از روش های داده کاوی
بررسی عوامل موثر بر ضریب نفوذ بیمه در ایران
کاربردهای هوش مصنوعی وتاثیر آن بر افزایش ضریب نفوذ بیمه
ارائه مدلی پویا (داینامیک) به منظور شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت CSF در افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران (با تاکید بر شاخص های افزایش تقاضا برای بیمه های زندگی)
نقش فناوری خرید بیمه نامه از دستگاه های خودپرداز در افزایش ضریب نفوذ بیمه
تبیین تاثیرات متباین متغیرهای خرد و کلان بر ضریب نفوذ و تقاضای بیمه های زندگی
تاثیر نقش فروشندگان بیمه عمر و زندگی بر وفاداری مشتری
طراحی مدل ارزیابی رضایت مشتریان با استفاده از مدلهای ذهنی چند بعدی (مطالعه موردی: بیمه سینا)
قیمت گذاری بهینه بیمه نامه با استفاده از روش های داده کاوی
ارائه خدمات جانبی به بیمه گذاران تاثیر آن بر ضریب نقوذ بیمه
بررسی تاثیر استراتژی های سرمایه گذاری شرکت های بیمه بر ضریب نفوذ بیمه زندگی و غیرزندگی در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه
شفافیت مالی بیمه های زندگی و تاثیر آن برضریب نفوذ بیمه
بررسی تاثیر اپلیکیشن های بیمه بر رضایتمندی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه
بررسی اثرات مستقیم و غیرمستقیم سرمایه انسانی و تغییرات ساختاری بر ضریب نفوذ بیمه در ایران
تاثیر اعتماد به شرکت های بیمه و شفافیت عملکرد بر ضریب نفوذ بیمه
بررسی عوامل اقتصادی موثر بر تقاضای بیمه زندگی در ایران
تاثیر استراتژی نوآوری بر ضریب نفوذ بیمه در ایران
تحلیل ویژگی ها و ساختار رقابتی بازار بیمه ی ایران
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT بر ضریب نفوذ بیمه
تبیین تاثیر رفتار خرید بیمه گذار در افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی با تمرکز بر اصول اقتصاد رفتاری
تاثیر آستان های تورم بر بیمه های زندگی: مدل رگرسیون انتقال ملایم پانلی
تاثیر جهانی شدن بر ضریب نفوذ بیمه مقایسه تطبیقی کشورهای چشم انداز ایران و توسعه یافته
رقابت و قیمت گذاری بهینه در صنعت بیمه: ملاحظات تنظیمی
ارزیابی تاثیر ابعاد فرهنگ ملی بر ضریب نفوذ بیمه زندگی
اقتصاد مشارکتی؛ روند فناورانه تاثیرگذار بر صنعت بیمه
بررسی نقش سطح سواد بیمه ای با رویکرد ترجیح مردم برای خرید بیمه های عمر در راستای ارتقاء ضریب نفوذ بیمه
تحلیل کانال های توزیع فروش بر توسعه طرف عرضه محصولات بیم های: با محوریت ماتریس سیاست جهت دارDPM
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید بیمه بر اساس مدل لحظات واقعی MOT
بررسی تمرکز بازار بیمه و تاثیر آن بر ضریب نفوذ بیمه
بررسی تمرکز بازار بیمه و تاثیر آن بر ضریب نفوذ بیمه
محاسبه حق بیمه بهینه و تاثیر آن بر ضریب نفوذ بیمه
تاثیر میزان کیفیت خدمات بیمه بر میزان وفاداری مشتری در خرید بیمه نامه های اختیاری
بررسی عملکرد محصولات ترکیبی پویا در بیمه های عمر و مستمری های بازنشستگی بر ضریب نفوذ بیمه
شناسایی ریسک فاکتورهای بیمه سایبری به منظور طراحی آن، جهت بالا بردن ضریب نفوذ بیمه
ضریب نفوذ بیمه: مروری بر واقعیت های آماری
بررسی نقش عوامل اقتصادی بر افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه کشور
شناسایی و بررسی محصولات بیمه های زندگی در کشورهای منتخب
شناسایی و بررسی محصولات بیمه ای درمان در کشورهای منتخب
بررسی نقش ارتباطات بین المللی بر ضریب نفوذ بیمه
اصول و چارچوب های طراحی محصولات جدید بیمه ای در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه
محرک های انگیزشی موثر بر ضریب نفوذ بیمه