آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 46تعداد صفحات کتابچه مقالات: 332
تعداد نمایش مقالات: 11569
یازدهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش مجازی)
یازدهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش مجازی) در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۰ توسط دانشگاه بوعلی سینا،انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران در شهر همدان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش مجازی) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش مجازی)
مطالعه تجربه زیسته اساتید از چالش های آموزش مجازی
فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزش و پرورش با تاکید بر دوران کرونا
چشم انداز آموزش مجازی از منظر فلسفه اطلاعات فلوریدی
فلسفه یادگیری ترکیبی: افزایش عاملیت یادگیرنده در نظام های تربیتی آینده
تنگناهای آموزش مجازی در نسبت با نظام نامه اخلاق آموزش
آموزش مجازی در سایه چالش های هویتی ایران معاصر
بهزیستی دیجیتال و بایسته های آن: نقدی بر گفتمان حاکم بر بهزیستی کودکان در فضای مجازی
تحلیلی از بیگانگی به مثابه هدف تربیت در فضای مجازی: از خودپیروی تا خود حکومت مندی
تدوین برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته فلسفه تعلیم وتربیت گرایش فلسفه تربیت و فضای مجازی
بررسی تجربه زیسته معلمان از آموزش مجازی در وضعیت کرونایی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان)
چالش فضای مجازی : چرخش های فناورانه در تربیت
تحلیل و تبیین ضرورت آموزش مجازی از منظر فلسفه تعلیم و تربیت
سیمای فناوری در فلسفه تربیتی نولیبرالیسم: مواجه های انتقادی
تعالی منش مجازی و خرد سایبری: راهبردی برای کاربران فضیلت مند در بهره وری از فضای مجازی
بررسی میزان درگیرسازی دانشجویان در یادگیری آنلاین
واکاوی آموزش مجازی از منظر انتخابگری متربیان
دوران پسا کرونا و نظام آموزشی: اولویت ها و راهبردهای لازم برای مواجهه با دوران پسا کرونا
مغز اجتماعی در یادگیری ریاضیات: چرخه ای بین یافته های علوم اعصاب شناختی - اجتماعی و تجربه زیسته آموزش مجازی ریاضیات
ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر مبتنی بر آراء دلوز در سیاست گذاری یادگیری الکترونیکی
شکاف دیجیتال و چالش های آن در آموزش مجازی
نقد آموزش مجازی بر اساس یادگیری اگزیستانسیال جارویس
نقد آموزش مجازی بر اساس استعاره ی بازیگر و تماشاگر
بررسی آسیب ها و چالش های آموزش مجازی دوره ابتدایی در دوران پاندمی کرونا از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد: یک پژوهش نظریه مبنایی
دستاوردهای آموزش مجازی در نظام آموزش عالی: یک مطالعه پدیدارشناختی
آسیب شناسی رعایت اصول اخلاقی در ارزیابی تحصیلی مجازی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی استان لرستان
آموزش مجازی؛ مزایا و چالش های آن
نقد آموزش مجازی در مقایسه با آموزش حضوری
شناسایی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در آموزش وپرورش ایران بر اساس مطالعات انجام شده در دهه ۹۰
ارزیابی کیفیت نرم افزار ادوبی کانکت بر اساس استاندارد ISO ۹۱۲۶ و تاثیر آن بر رضایت کارکنان از آموزش الکترونیکی
بهرهگیری از رویکرد تلفیقی یاددهی - یادگیری با هدف ارتقا اثربخشی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی و متوسطه
پدیدارشناسی معلم در پداگوژی مجازی
واکاوی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در سیستم آموزشی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان شهریار در دوران بحران کووید ۱۹ ؛ یک مطالعه کیفی
آموزش مجازی و نظریه تربیتی کانت
بررسی تحلیلی مفهوم «تعامل» در یادگیری مجازی و یادگیری چهره به چهره با نگاهی به فلسفه آموزش مجازی و حضوری
آموزش مجازی؛ فرصت ها و چالش ها با تاکید بر آموزه های شناختی
نقد آموزش مجازی در مقایسه با آموزش حضوری
بررسی آرای اندرو فینبرگ در باب مسائل تکنولوژی
بایسته های آموزش مجازی از منظر پراگماتیسم
شناسایی مشکلات آموزش در فضای مجازی با استفاده از برنامه شاد در دوره پاندمی کرونا
تنگناهای اخلاقی آموزش مجازی در آموزش عالی و ارائه کدهای اخلاقی با تاکید بر دوره های موک
تبیین نقش عناصر طراحی آموزش الکترونیکی در چابکی یادگیری کارکنان سازمان ها
بررسی مولفه های موثر بر آموزش در فضای مجازی
چالش های آموزش عالی مربوط به آموزش الکترونیکی در کشورهای درحال توسعه در طول شیوع COVID-۱۹
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای موثر آموزش مجازی
دوگانه عاملیت انسان و فناوری و پیامدهای آن در تربیت اخلاقی
نقدی فلسفی بر الگوی عملیاتی برنامه درسی الکترونیکی (برای نظام برنامه ریزی درسی جمهوری اسلامی ایران)