آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 369تعداد صفحات کتابچه مقالات: 5661
تعداد نمایش مقالات: 337994
چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۳ توسط ،معاونت و سازمان حمل و نقل ترافيك در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
روند مطالعات امکان سنجی قطارهای حومه ای به همراه مطالعه موردی تهران -شهریار
تابلوهای تبلیغاتی و ارائه مدلی جهت قیمت گذاری آنها با استفاده از پارامترهای ترافیکی در بزرگراههای تهران
ارائه مدلی مبتنی بر روش درخت دو جمله ای برای ارزشیابی مالی و اقتصادی پروژه های مشارکتی BOT آزادراهی کشور با رویکرد تئوری اختیارات حقیقی
امکانسنجی تبدیل منطقه آزاد اروند به هاب منطقه ای از طریق تحلیل امکانات و محدودیت ها
تعیین استراتژی بهینه حرکت جهت کاهش مصرف انرژی لکوموتیو مبتنی بر روش لاگرانژ
تاًمین منابع پایدار برای «توسعه ، بهسازی و نگهداری زیر بناها و معابر شهری»
تعیین نرخ واقعی کرایه قطار شهری مشهد با استفاده از پنج روش و مقایسه آن با نرخ کرایه اخذ شده در سال 1392 و ارائه پیشنهاد استفاده از بلیط هوشمند
ارزیابی ضریب بحرانی مصرف ظرفیت در برخی از خطوط راه آهن ایران
تأثیر زیرساخت های حمل و نقل زمینی بر رشد اقتصادی ایران
ارائه یک رویکرد جدید برای آنالیز هزینه ها در سیستم های مختلف حمل و نقل (مطالعه موردی؛ صنعت حمل و نقل کشور ترکیه)
روش های تأمین درآمد در سیستم های حمل و نقل ریلی (مورد مطالعه: متروهای هنگ کنگ، انگلستان وآمریکا )
قیمت گذاری حمل و نقل راهکاری برای افزایش ایمنی در ترافیک مطالعه موردی: استان اصفهان – ایران
بهینه سازی سرعت با استفاده از میزان هزینه های اجتماعی ناشی از تصادفات و زمان سفر
بررسی شرایط قیمت گذاری اتوبوس و مترو تحت سیاست های یکپارچه حمل ونقل شهری به کمک نظریه ی بازی ها
مدلسازی تأثیر امنیت سرمایه گذاری بر رشد اقتصادی بخش حمل و نقل جاده ای کشور
بررسی روش های ارزیابی اقتصادی پیاده روی
اثر حذف یارانه سوخت بر تابع تقاضای مصرف بنزین در حمل و نقل جاده ای
بررسی رابطه بین تولید ناخالص داخلی، سرمایه گذاری در زیرساخت های بخش حمل و نقل و تصادفات جاده ای
برآورد هزینه های حمل و نقل بار در معابر شهری؛مطالعه موردی مشهد مقدس
ارزیابی عملکرد اجرایی شرکت های حمل و نقل همگانی با روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی: ایالت ایندیانا
Comparative analysis of GIS aided methods to identify pedestrian crash hotspots in urban networks
ارائه مدل اولویت بندی معابر شهری جهت طرح های آرام سازی ترافیک (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری تهران)
Modeling crash frequency of heavy vehicles in rural freeways
آرام سازی ورودی شهرهای خطی با استفاده از دو نوع خط کشی سطح راه: مطالعه موردی ورودی شهر ایزدشهر
بررسی تاثیر راه و محیط بر رانندگی با حواس پرت از طریق یک ارزیابی کاربردی (تحلیل موردی: منطقه 21 راهور تهران بزرگ)
بررسی چگالی ریسک خطر حرکت راستگرد در تقاطع بدون چراغ
مدل سازی نقش عامل انسانی در تصادفات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
مدلسازی تاثیر مقاومت لغزشی روسازی بر فراوانی تصادفات تقاطع های بدون چراغ درون شهری
تحلیل جامعه شناختی رفتار ناهنجار ترافیکی عابرین پیاده
Using of Geographic Information System (GIS) For Safety analysis of Horizontal Curves
Evaluating the Relationships between the Number of Deaths in Road Accidents and Daily Travel Mode Choice in Tehran
میزان تاثیر افزایش جریمه های راهنمایی و رانندگی بر تخلفات رانندگی
تعیین درجه حادثه خیزی محورهای اصلی حمل و نقل جادهای استان کرمان با تکنیک تاکسونومی عددی
تأثیر مواد مخدر و محرک بر عملکرد رانندگان در طی مانور تعویض خط در شبیه ساز رانندگی
مدل آماری سن متوفیان ناشی از تصادفات فوتی شهری (مطالعه موردی؛ شهر تهران)
ارزیابی تاثیر تابلوهای محدودیت سرعت بر کاهش سرعت رانندگان در دنیای واقعی و دنیای مجازی
ارائه شاخص ریسک جاده به منظور ارسال پیام خطر به راننده (نمونه موردی: محور کرمانشاه -کنگاور)
ارائه مدل مکانیابی نصب دوربین های کنترل سرعت بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: رینگ سوم شهر همدان)
Dynamic Segmentation Method for Identification of Accident-Prone Road Segments using Genetic Algorithm
Clustering Method in Road Safety Index Forecasting using Intelligent Nonlinear Approximators
شناسایی و اولویت بندی قطعات حادثه خیز محورهای برون شهری با رویکرد سنتی (مطالعه موردی: محور کندوان)
شبیه سازی المان محدود آزمون برخورد خودرو و بهینه سازی رفتار دینامیکی سیستم گاردریل با سپری دو موج
بررسی و تحلیل تخلفات و خطاهای رانندگان اتوبوس های درون شهری شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه
بررسی رفتار رانندگی خطرزا در رانندگان ایرانی با استفاده از مقیاس DBQ
ارزیابی رفتارهای رانندگی در میان رانندگان حرفه ای ناوگان تجاری - باری با استفاده از پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (نمونه موردی استان تهران)
تحلیل و بررسی ناهنجاری های رفتاری در بین رانندگان تاکسی با استفاده از پرسشنامه (DBQ) در شهر تهران
غربالگری شبکه به روش نمودار پیوسته ریسک: مطالعه مورد محور تهران بازرگان
تحلیل سه بعدی تراکم کرنل متداول و شبکه ای تصادفات برون شهری مطالعه موردی: محور سمنان-گرمسار
نقش عامل توسعه یافتگی محیط اطراف راه در بروز تصادفات (مطالعه موردی: محور قدیم آمل-بابل)
شناسایی تاثیر عوامل روانشناختی و اقتصادی-اجتماعی بر استفاده از کلاه ایمنی موتورسواران
وابستگی تخلفات رانندگی تحت تاثیر ویژگی های مختلف مسیر در راه های دوخطه برون شهری
طراحی مدل لاجستیک شدت تصادفات تک وسیله نقلیه راه های اصلی استان ایلام
کاربرد مهندسی ارزش در اولویت بندی ایمن سازی کاربری های آموزشی (مطالعه موردی : منطقه 20 شهرداری تهران)
ارزیابی سناریوهای آرام سازی جریان ترافیک در معابر محلی با هدف ارتقاء ایمنی عابرین پیاده (مطالعه موردی منطقه شهر آرا)
ارزیابی روش خطی در اولویت بندی ایمن سازی معابر برون شهری
تأثیر استفاده از RAP و گیلسونایت در افزایش ایمنی جاده های درون شهری و برون شهری
Estimating Rear-End Crash Frequencies in the Presence of Overdispersion: an Application of Heterogeneous Negative Binomial Regression Model
بررسی دلایل بروز تصادفات ناشی از حرکت به عقب در بزرگراهها و امکان سنجی استفاده از تابلوهای فریب در کاهش این حوادث (نمونه موردی بزرگراهای شهید بابایی، آزادگان و بهشت زهرا)
مدلسازی شدت تصادفات در جاده های برون شهری
ارزیابی تاثیر آرام سازی ترافیک به روش ایجاد جزایر ایمن در امنیت عابرین پیاده هنگام عبور از معابر درون شهری(نمونه موردی : بلوار جمهوری در شهر کرج)
پارامترهای موثر بر شدت تصادفات رخ داده در میدان ها
Assessing Driving Behavior in Accident Area Using Full Driving Simulator
تحلیلی بر بهبود پل های عابر پیاده درون شهری (مطالعه موردی: شهر همدان)
بررسی اثر اختلاف تراز لبه شانه راه با سطح سواره رو بر شتاب جانبی خودرو های منحرف شده از راه با استفاده از شبیه سازی دینامیکی خودور
تحلیل مکانی تصادفات جاده ای در تقاطع های برون شهری با به کارگیری روش برآورد تراکم کرنل
ایمن سازی تبادلات غیر همسطح آزادراهی در تداخل با شبکه شریانی شهری مورد مطالعاتی آزادراه تهران – قزوین در محدوده شهری کرج
کنترل زمان اعزام قطارها در ترافیک قطارهای درون شهری و حومه با رویکرد ازدحام مسافری در ایستگاه های ریلی ( مطالعه موردی : نیمه جنوبی خط یک متروی تهران)
بررسی اهداف ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری با استفاده از مدل ALARP (موردکاوی : شبکه ریلی راه آهن شهری تهران و حومه)
بررسی نقش سیستم صدور گواهینامه مرحله ای (GDL) در کاهش تصادفات رانندگی
بررسی اثرات سن، سطح تحصیلات و سابقه ی رانندگی بر تعداد جرایم رانندگی در شرکتهای حمل و نقلی با استفاده از مدل خطی تعمیم بافته
ارزیابی پارامترهای ایجاد تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در بزرگراه ها و آزادراه های برون شهری ایران
Identifying and Managing Road Safety Risk in School Zones
بررسی رابطه ی خشم رانندگی، خودنظم جویی هیجانی و توانایی بازداری با رفتارهای پرخطر رانندگی
طراحی چارچوب یک نرم افزار شبیه سازی برای ارزیابی سیاست های تعریف شده در سیستم کنترل سرعت متغیر
مدل سازی تاثیر رنگ خودرو بر شدت تصادفات جادهای
اثرسنجی جان پناه های ترافیکی عابرپیاده شهر تهران با رویکرد ایمنی عابرپیاده
ارزیابی و اولویت بندی پارامترهای جاده ای مؤثر بر تصادفات، جهت بهبود ایمنی با استفاده از فاکتور اصلاح تصادفات (CMF) به روش تاپسیس (مطالعه موردی: بزرگراه قزوین -آبیک)
ارزیابی و تحلیل روابط عوامل انسانی مؤثر بر میزان ریسک رانندگان درون شهری (مطالعه موردی: شهر بروجرد)
بررسی سرخوردگی و واژگونی خودرو در هنگام انحراف و ورود به ناحیه شانه راه با استفاده از شبیه سازی دینامیکی خودور
ارزیابی و اولویت بندی شاخص های افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جادهای بین شهری با استفاده از روش SWOT و AHP (مطالعه موردی محور ساری-قائمشهر)
شناسایی نقاط حادثه خیز جهت مکانیابی استقرار امداد و نجات جاده ای محورهای اصلی استان خوزستان
ترافیک از منظر اخلاق اجتماعی: با تأکید بر ترافیک شهر تهران
Improving Children Safety Using Training and Practical Programs
Impacts of framing air pollution outcomes on transport behavior change: A case study of Tehran, Iran
تاثیر کاربرد نرم افزار آموزشی ترافیک بر یادگیری علایم و مقررات راهنمایی و رانندگی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه 18 تهران
شناسایی عوامل موثر بر ابراز خشونت و پرخاشگری در رانندگی
تحلیل میزان مدارای رانندگان خودروهای شخصی در زمان رانندگی
بررسی تأثیر اقدامات مهندسی در بهبود رفتارهای ترافیکی شهروندان (مطالعه موردی : اجرای پروژه خط سفید در منطقه 6 تهران)
استقرار، بهبود و توسعه اتوبوس پیاده مدرسه، راه حلی برای کاهش ترافیک مدارس شهر تهران(مطالعه موردی مدارس ابتدایی منطقه 8 شهر تهران)
تاثیر مثبت سر و صدا وسایل نقلیه در رفتار کودکان دبستانی در زمان عبور از خیابان
ارائه روشهای کاربردی آموزش ترافیکی به شهروندان در جهت ارتقای فرهنگ نظم وایمنی ترافیکی کشور
مطالعه تطبیقی پارک های آموزش ترافیک ایران با پارک های ترافیک کشور های پیشرفته جهان و ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد آن ها
بررسی روش های کاهش زمان توقف قطار در ایستگاه های شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری، از طریق بهینه سازی عوامل تاثیرگذار بر زمان سوار و پیاده شدن مسافران در سکوهای مسافری
بررسی نقش سازمانهای مردم نهاد در حوزه ترافیک وچالش های موجود
شناخت رفتار تغییر خط بر مبنای خصوصیات شخصیتی رانندگان
ارزیابی مقایسه ای شبیه ساز رانندگی و آزمون درک خطر بر اساس تصاویر کامپیوتر جهت آموزش رانندگی در کشور
بررسی روش های نوین آموزشی و فرهنگ سازی در مهندسی حمل و نقل و ترافیک در شهر مقدس قم
امکان سنجی و اثربخشی رفتار شهروندی سازمانی بر ارتقاء و توسعه فرهنگ ترافیک (مطالعه موردی: کارکنان پلیس راهور ناجا)
تلفیق رویکرد تغییر رفتار براساس نظریه انتخاب ،با مدل شش کلید طلائی موفقیت در مدیریت ترافیک ،جهت افزایش اثربخشی اجتماعی آموزش و تبدیل تهدید رشد جمعیت به فرصت تحول فرهنگی و آموزش انسان محور در ترافیک
برآورد سرانه پارکینگ کاربری های شهر اهواز
حل مسئله مسیریابی وسیله نقلیه و زمان بندی توزیع مواد غذایی فاسدشدنی با الگوریتم کلونی مورچگان
ارائه روش مناسب محاسبه ظرفیت برای خطوط راه آهن ایران
Integrated Land Use Transportation Environment Model System- A Microsimulation Framework
تعیین نرخ سفرسازی کاربری های اداری، تجاری و درمانی در شهر تهران
تحلیل تقاضای سفر با رویکرد به مدل شبکه عصبی و روش رگرسیون، بررسی موردی محور( خلخال – اردبیل)
برنامه ریزی راهبردی ساختار شبکه ارتباطی و حمل ونقل شهری شهر اسلامشهر بر پایه تکنیک sowt
تحلیل ریسک و عدم قطعیت در مدل های فعالیت مبنا
الگوریتم ابتکاری برای قیمت گذاری محدوده ترافیکی در شبکه تهران
برآورد سهم وسیله نقلیه شخصی در سفر به کاربری های شهر تهران براساس ویژگی ها و موقعیت جغرافیایی آنها در شهر
توسعه مدل اولویت بندی احداث مجتمع های خدماتی –رفاهی بین جاده ایی هوشمند دراستانهای کشور
بررسی عملکرد مدل های آماری در پیش بینی حجم ترافیک روزانه معابر برون شهری با بررسی محورهای برون شهری استان مازندران
ارائه روش تشخیص مد حمل ونقل با استفاده از برنامه کاربردی تلفن همراه هوشمند از طریق روش نوین یادگیری ماشین، مطالعه موردی: شهر تهران
عارضه سنجی ترافیکی بهره برداری از باغ پرندگان تهران و انتخاب شیوه حمل ونقلی مناسب جابجایی بازدیدکنندگان در داخل سایت
بررسی تصمیم همزمان انتخاب نوع فعالیت و الگوی همراهی در افراد معلول
A Latent analysis on The Effect of Social Networks on Major Shopping Center Choice
تصمیم همزمان انتخاب نوع فعالیت و شیوه همراهی در سفرهای سالمندان
روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت - مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای ارتقای وضعیت تردد و ایمنی
حل مسئله مسیریابی وسیله نقلیه همراه با تحویل و بارگیری همزمان با استفاده از الگوریتم ژنتیک
بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده
ارایه مدل تخصیص ترافیک در شبکه با منظور نمودن شاخص های زمان سفر، مسافت سفر و نشر آلاینده منوکسید کربن با استفاده از بهینه سازی چندهدفی
مدل سازی پیش بینی عرضه و تقاضا در حمل و نقل با استفاده از پارامترهای هوش مصنوعی (مدل بیزین)
رویکرد پارامترهای هوش مصنوعی (GA) در کاهش تراکم ترافیکی (مطالعه موردی : شهر تهران)
مکان گزینی بهینه پارکینگ های شهر تهران به کمک روش ANP), AHP) و مدل ویکور در محیط GIS؛ مطالعه موردی: منطقه 6 و 12 شهر تهران
مکانیابی شهرک های صنعتی با توجه به معیارهای حمل و نقلی با استفاده از GIS و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)
بروزرسانی ماتریس های تقاضای سفر در مدل حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بهره گیری از روش گرادیان
ارزیابی اثرات قیمت گذاری تراکم ترافیکی بر رفتار انتخاب مد سفرهای کاری در شهر تهران
مدل سازی رفتار انتخاب وسیله ی مسافران شهر تهران در اثر اجرای همزمان سیاست های مدیریت تقاضا با ترکیب داده های رجحان آشکار شده و بیان شده
ارائه یک مدل کمک رسانی چندعاملی برای کمک به حادثه دیدگان پس از رویداد زلزله
ارزیابی تاثیرات فرم شهری بر حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: مقایسه اهواز با 5کلانشهر ایران)
راهبردهای تحقق شهر 24 ساعته در کلانشهر مشهد به عنوان یک شیوه بهبود ترافیک
ضرورت و نحوه ایجاد یک سیستم ارزیابی عملکرد بر فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک
برنامه ریزی طراحی محور، با تاکید بر معلولان (مطالعه موردی:خیابان شهدا شهر خرم آباد)
ارزیابی تقاضای مشتق شده حملونقل در برنامه ریزی حمل ونقل مدرن
پرداخت مدل انتخاب مقصد برای شهر تهران
اولویت بندی روش های حمل کالا در یک سیستم لجستیک صنعتی با استفاده از روش SAW، مطالعه موردی صنعت خودروسازی
مدلسازی انتخاب فرودگاه با استفاده از مدل لوجیت دوگانه مطالعه موردی : فرودگاه مهرآباد
بررسی مسأله مسیریابی کمان با در نظر گرفتن پنجره زمانی سرویس دهی و برد مسافتی وسایل نقلیه در بحث جمع آوری زباله شهری
مدلسازی مساله برنامه ریزی حمل ونقل کالا و تخصیص پهلوگیرها به کشتی ها در حالت پیوسته و پویا مطالعه موردی : بندر شهید رجایی
امکان سنجی احداث بندرخشک در منطقه آزاد ماکو
مدلسازی مکانیابی کاربری پارگینگ های عمومی محله ای با استفاده از مدل تحلیل شبکه 1 نمونه مورد مطالعه: منطقه 3شهرداری تبریز
مکانیابی پارکینگ های طبقاتی با در نظر گرفتن رفتار رانندگان در یافتن فضای پارک – مطالعه موردی: شهر مقدس مشهد
به کارگیری الگوریتم کلونی مورچگان بهبود یافته در کاهش زمان سفر
تحلیل عوامل موثر در تولید سفر خرید با استفاده از مدل های انتخاب گسسته
بهبود روند پیش بینی حجم ترافیک برون شهری با استفاده از هوش مصنوعی
بررسی تحلیلی و میدانی محدوده مجاز نویز برای خطوط متروی ایران
تأثیر حمل و نقل الکتریکی بر شاخص های آلودگی هوای کلان شهر تهران
Environmental aspects of air traffic expansion
روش SWOT در ارزیابی استفاده از مونوریل برای سامانه های حمل و نقل شهری
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر آلودگی هوا در مدل پیشنهادی شهر مشهد
بررسی آلودگی صدای ترافیک خیابان های منطقه بازار بزرگ تهران با مدل انتخابی FHWA
ارائه یک مدل دینامیک و هیبرید جهت برنامه ریزی پهلوگاه در بندر کانتینری شهید رجایی
ارائه مدل ریاضی چند هدفه برای طراحی شبکه زنجیره تامین پایدار با در نظر گرفتن مدیریت موجودی
تاثیر معاینه فنی بر آلودگی هوای شهر تهران
بررسی تاثیر حجم ترافیک و سرعت متوسط ناوگان در میزان انتشار آلاینده های ناشی از حملونقل در خیابان های شهری – مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری
بررسی اثر یکپارچگی انتخاب سیاست های مرتبط با هزینه های سفر در بهبود شاخص های پایداری با استفاده از مدل های پویایی سیستم (مطالعه موردی: شهر مشهد)
A Predictive SARIMA Model for PM10 and PM2.5 levels in Mashhad based on traffic flow and metrological data
بررسی جایگاه زیرساخت های حمل و نقل در ارتقاء رقابت پذیری کسب و کار (مطالعه تطبیقی میان ایران و ترکیه)
طراحی پایانه های مسافربری درون شهری با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی: پایانه های اتوبوسرانی شهید دستواره و مترو صادقیه تهران)
امکان تامین مالی پروژه های مترو با مدیریت کربن (مطالعه موردی متروی تهران)
امکان سنجی اقتصادی تبدیل یک نمونه خودروی سواری بنزینی به نمونه هیبرید در ایران
بررسی تاثیر بهبود فرهنگ تغییر خط خودروهای سنگین بر کیفیت سفر و محیط زیست
مسیریابی وسیله نقلیه متصل به حملونقل ترکیبی با رویکرد کانتینری در محیط (GIS) (مطالعه موردی مسیر بندر شهیدرجایی– تبریز )
ارزیابی و امکان سنجی احداث مونوریل به عنوان سیستم حمل و نقل پایدار شهری با استفاده از مدل SOAR (نمونه ی موردی: اتصال فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) )
تعیین تناسب بهینه استفاده از انواع شیوههای حمل ونقل به منظور کاهش جاپای بوم شناختی در شهر سنندج
ارائه روش ارزیابی پایداری حمل و نقل در بعد اجتماعی
توسعه پایدار شهری با تأکید بر رویکرد توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی نمونه موردی: مترو شهری تهران
بررسی رابطه ی بین ردپای اکولوژیک با شاخص های بهبود توسعه ی حمل و نقل
اوزان آلاینده های هوا متاثر از حمل و نقل شهری با روش Tier2 از استاندارد آلودگی هوای Corinair- مطالعه موردی شهر ساری
تبیین شاخصه های عدالت در پروژه های کلان حمل ونقل شهر تهران
ارزیابی و اولویت بندی راهکارهای پیاده سازی حمل ونقل پایدار در کلانشهر همدان با رویکرد توسعه ی پایدار شهری
تحلیل سیاست های حمل و نقل پایدار شهر سبز فرایبورگ آلمان و بررسی سازگاری و اثر بخشی این سیاست ها بر وضعیت ترافیکی شهر اصفهان
تخمین ظرفیت های زیرساختی موردنیاز جاده ای و ریلی و هزینه های مربوطه تا سال 2050
پتانسیل مدیریت کربن در تامین مالی پروژه های مترو (مطالعه موردی متروی تهران)
ارزیابی وضعیت شبکه روسازی (مطالعه موردی: منطقه 17 تهران)
ارائه عوامل و شاخص های محیط زیستی موثر در حمل و نقل پایدار شهری (مطالعه موردی: شهرقم)
ارائه متدولوژی مناسب به منظور احداث پل های عابر پیاده در معابر شهری با رویکرد توسعه پایدار
تأکیدی بر طراحی فضاهای خلاق پیاده محور در خیابان کریمخان زند شیراز با رویکرد برنامه ریزی راهبردی
تحلیلی بر طرح های جامع حمل ونقل و ترافیک با رویکرد پایداری (نمونه مطالعاتی شهر شیراز)
تاثیرتوسعه شبکه های حمل ونقل روستایی بر توسعه مناطق روستایی مطا لعه موردی: دهستان گیلاوند بخش مر کزی شهرستان خرم آباد
تاثیرپذیری مستقیم آلاینده های هوا از تردد وسایل نقلیه و تعیین آلاینده پایه برای ساخت و اعتبارسنجی شبکه های حمل و نقل
مدل سازی عامل مبنای تخلیه اضطراری ایستگاه مترو و بررسی عرض خروجی ها و تعداد خروجی های سکو
زمانبندی حرکت اتوبوس های تندرو با در نظر گرفتن معیار طول صف در ایستگاه ها
بهبود شاخص ارزش و توسعه نوآوری سامانه های حمل و نقل اتوبوسرانی تندرو با بکارگیری مهندسی ارزش (مطالعه موردی خط یک BRT مشهد)
بررسی عملکرد سرویس دهی متروبا شبیه سازی تصادفی تأخیربه وسیله مدل شبکه Petri (مطالعه موردی خط 2متروی تهران)
ارایه یک مدل چندمعیاره به منظور مکانیابی پایانه های مسافری برونشهری در کشور
مدل دوهدفه شبکه های حمل ونقل هاب و کمان با درنظرگرفتن ترافیک جریان در هاب ها
ارزیابی سیستم حمل و نقل همگانی (BRT) بر اساس رضایت مندی و اولویت های مسافران مطالعه موردی: خط یک اتوبوس تندرو شهر اصفهان
اثرسنجی و تحلیل عملکرد بکارگیری سیستم حمل و نقل اتوبوس تندرو (BRT) در شهرهای متوسط،مطالعه موردی :شهر یزد
طراحی خطوط اتوبوسرانی بر اساس ترکیب خط و مسیر (مطالعه موردی کلان شهر قم)
ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسهای تندروی خط شماره یک تهران با استفاده از مدل لوجیت دوگانه
توسعه مدل لوجیت چندگانه هم پیمایی (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
ارزیابی سیستم اتوبوسهای تندرو (BRT) شهر مشهد با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و مطالعه تطبیقی با BRT شهر ریودوژانیرو برزیل
ارائه مدل طراحی شبکه فیدر چندمدی با رویکرد تخصیص همزمان تقاضا در ایستگاه های شبکه و تعیین ایستگاه های پارک سوار در خطوط ریلی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و الگوی رفتاری رانندگان خطوط اتوبوسرانی (نمونه مطالعاتی: سامانه اتوبوسرانی شهر شیراز)
ارائه مدلی جهت پیش بینی تغییرات احتمال انتخاب وسیله سفر پس از احداث (LRT) مبتنی بر سنجش ترجیحات شهروندان( مطالعه موردی : شهر یزد )
ارائه ی مدل پیش بینی زمان سفر در سیستم حمل و نقل همگانی سریع اتوبوسی (BRT) با استفاده از داده های AVL
یک الگوریتم ابتکاری جدید برای مساله طراحی شبکه حمل و نقل عمومی با کمک بهینه سازی ترکیبیاتی
سنجش نگرش شهروندان نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با استفاده از مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده
Perceived Atmosphere of Public Transport and Customer’s Satisfaction: an Attitudinal Study
تعیین زمانبندی بهینه اعزام ناوگان و مسیرهای بهینه متقاضیان سیستم حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی شبکه همگانی شهر قزوین)
شبیه سازی و تعیین اثرات ترافیکی طرح احداث پایانه های اتوبوس بین شهری با استفاده از نرم افزار EMME/2
به کارگیری وسایل نقلیه متنوع در شبکه اتوبوس رانی شهری و کارآیی آن در بهبود مصرف سوخت
ارزیابی و تحلیل کارایی سامانه حمل و نقل مینی بوس و رضایت عمومی از آن در شهر قروه
بررسی تسهیلات موردنیاز افراد معلول در حمل ونقل عمومی
ارزیابی سیستم های حملونقل همگانی با تکیه بر معیارهای عملکردی ( مطالعه موردی: سامانه اتوبوسرانی شهر تهران )
بررسی ارتباط حمل و نقل عمومی و توسعه پایدار اسلامی
مکانیابی پایانه های اتوبوسرانی درون شهری با استفاده از GIS و روش ارزیابی چند معیاری AHP (مطالعه موردی شهر قم)
بررسی و ارزیابی میزان رضایت شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی مورد مطالعه (خط 4 BRT شهرتهران)
ارزیابی کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی مبتنی بر اتوبوس در شهر نیشابور از دیدگاه شهروندان با استفاده مدل Servqual
بررسی عوامل موثر بر افزایش سفر با قطار شهری در مشهد
تحلیل SWOT آسیب شناسی خط مشی گزاری و برنامه ریزی کلان در مطالعات و برنامه ریزی جامع سامانه حمل ونقل و ترافیک ایران در 5 دهه اخیر
ارزیابی وضعیت پوشش ایستگاه های اتوبوس بر اساس مدل تحلیل سلسله مراتبی در GIS با رویکرد یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل عمومی(مطالعه موردی منطقه 4 شهرداری تهران)
بررسی اعتبار روش پیشنهادی راهنمای ظرفیت راه ها (HCM) برای محاسبه زمان توقف اتوبوس در ایستگاههای حمل و نقل شهری (مطالعه موردی:شهر تهران)
ارائه روشی برای انتخاب سیستم های حمل و نقل همگانی مورد نیاز در شهرهای ایران
بررسی اتوبوس های BRT در شهر اصفهان و مقایسه فاکتورهای مختلف آن با استاندارد BRT2012
کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در پیش بینی عوامل مؤثر بر قصد استفاده شهروندان از سامانه اتوبوس تندرو (BRT)، مطالعه موردی: شهر اصفهان
بررسی پارامترهای عملکردی شبکه اتوبوسرانی شهر بیرجند به روش پرسشنامه ای
محاسبه ضریب همسنگ تاکسی در راه های درون شهری با استفاده از Aimsun مطالعه موردی شهر آمل
افزایش بهره وری سامانه های موجود حمل ونقل شهری با بهره گیری از خصوصی سازی سیستم اتوبوسرانی (نمونه موردی: شهر همدان)
ارائه استراتژی مناسب جهت ارزیابی سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS)
بررسی و ارائه یک پشته پروتکل برای بهبود کیفیت سرویس در شبکه های بین وسایل نقلیه
Enhancing Travel Data Collection with an Emphasis on Active Transport
ارائه یک سیستم اطلاعات ترافیکی مبتنی بر خوشه بندی برای شبکه های خودرویی
تشخیص خواب آلودگی راننده با استفاده از روش های پردازش تصویر
تشخیص رفتار عصبی در مانورهای رانندگی با استفاده از هم جوشی اطلاعات تلفن همراه هوشمند
تشخیص و خواندن ارقام پلاک وسایل نقلیه با استفاده از نقشه برجسته
تأثیر خوابآلودگی بر عملکرد فرماندهی رانندگان اتوبوس بین شهری در سناریوی حفظ مسیر با استفاده از شبیه ساز رانندگی اتوبوس
بهینه سازی فواصل شناساگرهای ترافیکی در محورهای برون شهری
تشخیص خواب آلودگی رانندگان بر اساس تحلیل موجک سیگنال های فرمان و موقعیت جانبی در شبیه ساز رانندگی
مدیریت هوشمند چراغ های راهنمایی و رانندگی با استفاده از بهینه سازی کلونی مورچگان در جهت کاهش ازدحام ترافیک شهری
طراحی سیستمی هوشمند مبتنی بر تشخیص نحوه حرکت و تعیین سرعت وسایل نقلیه
ارزیابی اجرای سیستم های حمل و نقل هوشمند و مدیریت پارکینگ برای شهرهای ایران
خدمات کاربر پیشنهادی برای سیستم های هوشمند حمل ونقل ایران
ارائه یک سیستم امن خوشنامی در شبکه های تحمل پذیر تأخیر خودرویی
سیستم فازی هشدار خواب آلودگی راننده مبتنی بر پردازش چهره در گوشی تلفن همراه با قابلیت تفکیک عینک
پیشنهادی برای معماری خدمت کاربر ترابری همگانی سیستم های هوشمند حمل ونقل ایران
ارائه شاخص ها، محدودیت ها و مدل مکانیابی بهینه ی تابلوهای پیام متغیر خبری در معابر درونشهری
اولویت بندی انواع فناوری های پرداخت کرایه در شبکه حمل ونقل عمومی
سیستم های نظیر به نظیر مبتنی بر زیرساخت جهت ارسال کارای اطلاعات ترافیکی و مسیردهی مناسب خودروها در محیط شهری
ارائه یک سرویس کشف مکان مبتنی بر گروه های سیار پایدار در شبکه های خودرویی
هوشمندسازی سیستم حملو نقل در تعیین محدودیت سرعت مطمئن با استفاده از یک رویکرد ابتکاری
A New Vehicle Detect Method Based on Image Processing a Long with Estimate Moment Velocity
Peak Hour Traffic Volume Prediction using a Hybrid Genetic Neural Method
An integrated (BSC-FDEA) framework for performance evaluation of intelligent transportation systems (ITS)
شناسایی راه از تصاویر ماهواره ای با استفاده از الگوریتم های تکاملی به منظور مدیریت بحران
ارائه روشی مبتنی بر آنتولوژی برای مهاجرت سرویس در رایانش ابری خودرویی
A Novel Comprehensive VANET-based Congestion Pricing Zone Management System
ارائه مدلی برای جانمایی دوربین های ثبت تخلفات در محدوده طرح زوج و فرد شهر تهران
اثر سنجی بکارگیری سیستم اولویت دهی چراغ راهنمایی و رانندگی به حمل و نقل عمومی (TSP)، با استفاده از روش Phase Switching در نرم افزار SCATS (مطالعه موردی تقاطع طبرسی – مجلسی مشهد)
به کارگیری روش های تصمیم گیری چند معیاره برای انتخاب مهمترین محور پر تردد جاده ای و نیز تعیین اولویت نصب تجهیزات هوشمند در محور برگزیده
بررسی وجود رابطه میان میزان تردد , تخلف فاصله ی طولی ثبت شده در دستگاه های تردد شمار و تصادفات بوقوع پیوسته در آزاد راه زنجان - قزوین در ایام نوروزی 1392 و 1393
Modelling of Transit Signal Priority strategies Case study for an intersection in the city of Vienna
بررسی انواع روشهای تشخیص خواب آلودگی وکاربرد شبیه ساز رانندگی در تست های خواب آلودگی
Exploring the VANETs (Vehicular Ad-hoc Networks) Impact on Traffic Conflicts
بررسی ردیابی حرکات چشم در مطالعات انحراف توجه راننده: مقایسه ابزار و روشها با مرور ادبیات موضوع
مدیریت بهینه خودروهای الکتریکی با بهره گیری از ایستگاه شارژ هوشمند
ساخت مدل دو متغیره طول سفر خرید و استفاده از ماشین شخصی با استفاده از توابع مفصل
سیستم نظارتی هوشمند تشخیص ناهنجاری های متداول ترافیکی
بررسی اثربخشی حضورپلیس در تقاطعات و جایگزینی آن با سیستم هوشمند ثبت تخلفات در کاهش تخلف عبور از چراغ قرمز (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)
روش نوین شناسایی پلاک خودرو جهت پارکینگ های هوشمند
ضرورت راه اندازی سیستم های شناسایی رانندگی در مسیر مخالف در فرآیند پیاده سازی سیستم های حمل ونقل هوشمند
مدل سازی سیستم اخطار رانندگی در سامانه هوشمند جاده ای (AHS) به کمک روش تصمیم گیری فازی
مسیریابی خودروها در شبکه های متقاطع شهری با رفتار غیرقطعی بر اساس مدل اتوماتای سلولی
اولویت بندی پارامترهای طرح هندسی راه های اصلی بر اساس تحلیل ریسک
ارائه یک روش اصلاح هندسی برای تبدیل یک تقاطع با زوایای نامناسب به 2 تقاطع با زوایای 90 درجه با دیدگاه مهندسی ترافیک(مطالعه موردی: اصلاح هندسی تقاطع خیابان جانبازان- مسیل باختر در منطقه 8 شهرداری تهران)
ارزیابی اثر پارامترهای هندسی و ترافیک جاده درکاهش ظرفیت
مدلسازی ضریب اصطکاک جانبی در شرایط مختلف تلفیق قوس افقی و قائم مقعر برای وسایل نقلیه مختلف با استفاده از شبیه سازی حرکات وسیله نقلیه
ارائه مدل الویت بندی معابر جهت درج بر روی تابلوهای هدایت مسیر (مطالعه موردی : بزرگراه ولیعصر ساری)
بررسی زمان های عکس العمل و مانور تغییر خط برای رانندگان اتوبوس مبتنی بر خصوصیات رانندگان و راه با استفاده از شبیه ساز رانندگی
تاثیر گاردریل بر رفتار عملکردی راننده وسایل نقلیه سنگین در راه های دو خطه
بررسی تاثیر عرض شانه راه های دوخطه بر رفتار راننده های وسایل نقلیه سنگین با استفاده از شبیه ساز رانندگی
بررسی زمان های عکس العمل ترمز برای رانندگان اتوبوس مبتنی بر خصوصیات رانندگان و راه با استفاده از شبیه ساز رانندگی
بررسی و ارزیابی تبدیل میادین شهری چراغدار به تقاطعات چهارراه فرماندهی (مطالعه موردی تقاطعات شهر مقدس مشهد)
بررسی تطبیقی مسافت دید سبقت در راه های دوخطه دوطرفه ایران
اولویت بندی نقاط نیازمند اصلاح هندسی در معابر شهری با استفاده از شاخص ایمنی ترافیک (RSI) و تکنیک ممیزی ایمنی راه در معابر شهری (URSA) مطالعه موردی منطقه 4 شهرداری تهران
ارزیابی رضایتمندی عابرین پیاده استفاده کننده از زیرگذره های معابر شهری و ارائه راهکارهای افزایش بهره وری زیرگذرها(مورد مطالعه: شهر تهران - چهارراه ولیعصر (عج))
مکان یابی ایستگاه های اشتراک دوچرخه با استفاده از مجموعه احاطه گر مطالعه موردی منطقه مرکزی شهر اصفهان
Locating Potential Bicycle Links and Budget-Based Prioritization Utilizing Sensitivity Analysis: A Case Study
عوامل مؤثر در انتخاب شیوه پیاده روی در سفرهای تحصیلی دانش آموزان به تفکیک مقاطع تحصیلی
Exploring the Influence of New Bicycle Facilities on Commuting Mode Choice by Agent Based Modeling
مدیریت تخلیه اضطراری عابرین پیاده در بحران های شهری
ارزیابی پناسیل های کالبدی قابلیت پیاده مداری محله ولیعصر شمالی تبریز
بررسی اثر حرکت دوجهته بر پارامترهای جریان پیاده
امکان سنجی احداث جان پناه عابر پیاده در گذرگاه های عرضی بر مبنای پارامترهای پیشنهادی موثر بر ایمنی عبور عرضی عابر پیاده (مطالعه موردی؛ منطقه 8 تهران)
ارائه مدل جامع جهت تعیین مسیر بهینه دوچرخه در شبکه معابر شهری با تلفیق فرآیند سلسله مراتبی و سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS (محدوده مورد مطالعه منطقه 4 شهر تهران)
طراحی یک سیستم خبره برای پیاده سازی خیابان های کامل
ارزیابی تأثیرات غیر همسطح سازی تردد عابرین پیاده در تقاطع انقلاب اسلامی-ولیعصر(عج) بر بهبود جریان ترافیک
Effect of Parental Attitudes towards Walking on Children Walking to Schools
بازمکان یابی ایستگاه های دوچرخه برای افزایش سطح دسترسی و کیفیت حمل ونقل غیرموتوری با استفاده از GIS وارائه راه کارهای تشویقی (نمونه موردی: منطقه 8 تهران)
امکان سنجی ایجاد شبکه خطوط ویژه دوچرخه در ناوگان حمل و نقل شهری و بررسی اثرات آن (مطالعه موردی شهر رشت)
بررسی تلفیقی شاخص های کیفیت محیطی مسیرهای عابر پیاده در جزیره کیش
ارزیابی عملکرد جزایر راستگرد و ارائه مدل تعیین محدوده مناسب پارک حاشیه ای در محل تقاطع؛ مطالعه موردی شهر مقدس مشهد
اعمال بهتر قوانین با مکانیابی تابلوهای سیستم محدودیت سرعت متغیر بر اساس عوامل متغیر راه (Variable Limits Speed)
ارزیابی تأثیر اجرای پروژه خط سفید بر شاخص های ترافیکی در تقاطع های چراغ دار
قوانین و مقررات مرتبط به عابر پیاده جهت افزایش قابلیت پیاده مداری شهر تهران
مطالعه تطبیقی مسئولیت مدنی ناشی از تصادفات با عابرین پیاده در کشورهای ایران ،انگلیس و فرانسه
استفاده از مدیریت مناسب در نورپردازی حمل و نقل شهری برای بهبود قوانین و مقررات ترافیکی (مطالعه موردی : در شهر تهران)
بررسی شیوه های اعمال مجازات تخلفات ترافیکی
بررسی کارایی انرژی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری از طریق پیاده سازی سیستم توصیه راهبری (DAS) (مطالعه موردی؛ نیمه جنوبی خط یک متروی تهران)
نتایج اعمال روش مدیریت یکپارچه حمل و نقل با استفاده از متد ABC و به کارگیری نرم افزار Aimsun و GIS در مناطق شهری ایران (نمونه موردی : منطقه 6 تهران)
مدل سازی انتخاب شیوه ی دسترسی زمینی مسافران هوایی به فرودگاه بر اساس ترجیح مسافران بومی و غیربومی ، مطالعه موردی: فرودگاه بینالمللی مهرآباد تهران
Consideration of pollution generation and fuel consumption for automobiles behind the cross junction light
Toll Estimation as a function of Time-Dependent Link Cost, vehicle category and distance– A Case Study for Karachi
بهینه سازی چند هدفه مسأله برنامه ریزی گیت فرودگاه با استفاده از الگوریتم ژنتیک مبتنی بر رتبه بندی نامغلوب نسخه
تحلیل واکنش کاربران خودرو شخصی نسبت به سیاست های مختلف مدیریت تقاضای سفر مطالعه موردی: اصفهان، ایران
مکان یابی پارکینگ های عمومی با فرض امکان وقوع ازدحام در مکان پارکینگ ها
بررسی ناهمگنی رفتار استفاده کنندگان از سواری شخصی در پاسخ به سیاست های مدیریتی حمل و نقل با استفاده از مدلهای کلاس پنهان
ارائه یک مسأله مسیریابی وسایل نقلیه همراه با پنجره زمانی و سفرهای چندگانه با در نظر گرفتن وضعیت ترافیک شهری
Application of Genetic Algorithm for Inspection Process in the PMS by Optimal Surveyed Inspection Units
سیستم مدیریت بهینه حوادث جادهای با ردیابی بر خط خودروهای امدادی
Trip Quantity Prediction by Preliminary Analysis of Fuel Consumption for Shiraz City
قیمت گذاری تراکم در شبکه های ترافیکی با در نظرگیری احتمال وقوع تصادف و سیستم پیشرفته اطلاعات مسافر (ATIS)
ساخت مدل انتخاب وسیله شهر تهران با اعمال سیاست گزاری های مدیریتی
مطالعه رفتاری همزمان تقاضای سفر و مد سفر پس از وقوع زلزله
حل مسئله تخصیص ترافیک با چند کلاس استفاده کننده توسط الگوریتم خطی سازی -تصویر گرادیان
ارائه ی یک مدل بهینه سازی و برای زمان بندی قطارهای مترو: مطالعه ی موردی متروی تهران
مدل سازی لوجیت دوتایی انتخاب وسیله حملونقل عمومی و شخصی در دسترسی زمینی به فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران
کاهش ترافیک کامیون ها در مبادی ورودی بندر امام خمینی با استفاده از تئوری صف
بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان پایانه ها و پارک سوارها و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: پایانه های مسافر بری تهران)
مدلسازی و تحلیل مارکوفی سیستم های صف موجود در ایستگاه های مترو به منظور ارزیابی وضعیت آن
بررسی عوامل موثر بر زمان سفر در مسیر های برون جاده ای و پیش بینی زمان سفر با استفاده از GIS مطالعه موردی: محور ساری به بابل
استفاده از تکنیک شبیه سازی در مدیریت پارکینگ های طبقاتی مطالعه موردی: پارکینگ زائر حرم حضرت معصومه (س)
اثربخشی روش آرام سازی ترافیک،ترکیب خطوط اکستروژن و خطوط لرزاننده عرضی(رامبل استریپس)در مدیریت سرعت
توسعه، اصلاح و ارتقاء عملکرد سامانه تاکسیرانی شهر تهران
بررسی اهداف ایمنی در سیستم های راه آهن درون شهری (موردکاوی : شبکه ریلی راه آهن شهری تهران و حومه )
تحلیل وضع موجود و شناسایی استراتژی های مدیریتی سازمان های تاکسیرانی شهری با بکارگیری تحلیل سوات – مطالعه موردی شهر مشهد
بررسی اجرای خطوط HOV، مطالعه موردی و ارزیابی اقتصادی برای تاکسیرانی تهران
اولویت بندی نقاط احداث پایانه تاکسیرانی با استفاده از روش تاپسیس، مطالعه موردی تهران
ساماندهی مدیریت ترافیک شهری مطالعه موردی: کلان شهر شیراز
تحلیل، رتبه بندی وآنالیزحساسیت معیارهای موثر بر انتخاب واریانت های احداث بزرگراه در طول چرخه عمر پروژه با روش های MADM
نقش سیستم نظارت بر تردد خودروها بر مبنای زیرساخت داده های مکانی در کاهش تخلفات رانندگی و کاهش مصرف سوخت
اثرات سیاست اولین - بهترین قیمت گذاری بر شاخص های عملکردی و زیست محیطی شبکه حمل و نقل شهر تهران
مدلسازی جانمایی مراکز خرید با هدف کاهش تقاضای سفر
ارزیابی سیستم های حمل و نقل عمومی (قطار شهری) مشهد با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و اولویت بندی آلترنتیو های موثر بوسیله ی فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)
الگوریتم فرا -ابتکاری برای قیمت گذاری محدوده ترافیکی
مسیریابی سامانه اتوبوس ویژه گردشگران در ایام خاص ( مطالعه موردی : شهر اصفهان)
ارائه زمانبندی ، شبیه سازی و اصلاح طرح هندسی تقاطع با نرم افزار Aimsun (مطالعه موردی تقاطع جلال آل احمد – کارگرشمالی تهران)
ارزیابی میزان تأثیر تفکیک خودروهای سبک و سنگین بر شاخص های ایمنی جایگزین در شرایط تعقیب خودرو
A Novel Algorithm for Predicting Travel Time Navigation System
مدل سازی ظرفیت U-turn در بریدگی ها با استفاده از شبکه عصبی پس انتشار (BPNN) (مطالعه موردی: شهررشت)
ارائه مدلی برای پیش بینی تعداد تغییرخط های تداخلی و غیرتداخلی در مقاطع تداخلی بزرگراهی شهر تهران
ارائه مدلی برای پیش بینی ظرفیت و حداکثر طول تداخل در مقاطع تداخلی بزرگراهی شهر تهران
تعیین فاصله عبور بحرانی میدان های شهری (مطالعه موردی: شهر رشت)
مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران
بهینه سازی زمان بندی چراغ های راهنمایی با استفاده از الگوریتم جستجوی باکتریایی (مطالعه موردی: شهر رشت)
توسعه مدل بهینه سازی هندسی منطقه کارگاهی، جهت کاهش تاثیرات عملیات اجرایی بر زمان تاخیر شبکه حمل و نقل
Determining the Number of Traffic Micro-Simulation Runs Required to Estimate Travel Time Reliability
بررسی تردد اشباع تقاطع های چراغدار و تاثیر عدم رعایت قانون بر ظرفیت اشباع این تقاطع ها (مطالعه موردی : شهر کرمانشاه)
ارزیابی تأثیر پارامترهای ترافیکی بر طرح هندسی میدان های ترافیکی
مدل سازی تابع تأخیر میادین شهری – مطالعه موردی شهر رشت
محاسبه تأخیر در تقاطع های چراغ دار از دو روش HCM-2000 و روش ماشین سیار
بررسی توزیع سرفاصله زمانی ورود وسایل نقلیه در تسهیلات و شرایط ترافیکی گوناگون شهر خرم آباد در استان لرستان
طراحی تقاطعات غیرهمسطح نانو در مناطق متراکم شهری
بررسی تقاطعات لوزوی واگرا و مقایسه آن با تقاطعات شبدری به وسیله نرم افزارشبیه سازی ترافیکی AIMSUN
روش های برآورد پارامترهای ترافیکی تقاطعات چراغ دار- مطالعه موردی شهر تهران
ارائه رویکرد ی جدید برای تعیین طول چرخه بهینه وبیشینه سازی گذردهی در تقاطعات چراغدار
ارایه روش نیازسنجی و امکان سنجی حذف و یا ایجاد میدان در شبکه معابر شهری
بررسی اثر تراکم ناحیه و طول گذر عابر پیاده در عملکرد میدان های با چراغ راهنمایی (مطالعه موردی: میدان آزادی و انقلاب شهر تهران)
بررسی تاثیر هوشمند سازی پرداخت کرایه تاکسی بر پارامترهای ترافیکی بوسیله ی نرم افزار Aimsun
ارائه روش بهینه شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز
بررسی ظرفیت و عملکرد تقاطعات بدون چراغ براساس زمان اشغال در نمونه موردی شهر تهران
بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و زمان تردد بر روی مدل توزیع سرفاصله زمانی در جریان ترافیک. مطالعه موردی: آزادراه تهران - قم
بررسی سطح سرویس راههای شمال کشور با معادل سازی میزان کاربری های حاشیه راه به عنوان دسترسی در نرم افزار Hicap
الگوریتم تصمیم گیری در خصوص تبدیل میدان به تقاطع چراغدار و بالعکس
زمان بندی مطلوب تقاطع های سری با هدف کاهش تأخیر با استفاده از ترکیب شبکه های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک
شناسایی و پیش بینی نقاط پر حادثه تصادفات عابرین پیاده با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در راه های برون شهری استان زنجان
بررسی آلودگی صوتی ناشی از فرودگاه بیرجند بر ساکنین اطراف آن