آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 389تعداد صفحات کتابچه مقالات: 6098
تعداد نمایش مقالات: 218928
شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ توسط ،معاونت و سازمان حمل و نقل ترافيك در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
بررسی عوامل موثر در کارایی خطوط پر سرعت اتوبوسرانی بر توسعه پایدار کلان شهر تهران با بهره گیری از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیکSWOT
برآورد هزینه ناشی از تردد موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک شهر تهران
یکپارچگی فضایی کاربری زمین- حمل و نقل شهری بر اساس شاخصTOD مورد مطالعه؛ شهر تهران
برآورد هزینه خارجی تصادفات رانندگی در شهر تهران مطالعه موردی: منطقه 2 شهر تهران
امکان سنجی تبدیل خیابان یافت آباد شرقی تهران به پیاده راه با تاکید بر توسعه پایدار شهری
مقایسه دسترسی نسبی به مراکز آتش نشانی واقع در محلات محدوده طرح ترافیک شهر تهران بر اساس تلفات سناریوی زلزله مدل گسل ری
بررسی نقش ورودی های مترو در ارتقای خوانایی فضای پیرامونی
طراحی شبکه حمل و نقل پایدار جهت مواقع اضطراری و مدیریت مخاطرات مطالعه موردی منطقه 7 تهران
ایجاد سامانه هوشمند پیام رسان با استفاده از الگوهای رفتاری رانندگان و الگوریتم های دسته بند فازی
بررسی مولفه های موثر بر با خستگی و بار کار فکری در رانندگان اتوبوس شهری
روشهای ادراکی خطکشی دندان اژدهایی جهت آرامسازی در منطقه انتقالی سرعت ورودی شهرها مطالعه موردی ورودی شهر ایزدشهر-مازندران
ارایه حمل و نقل انعطاف پذیر در شهرک های اقماری شهر تهران (مطالعه موردی روستای ده خیر و گلحصار(سال 1395)
COMPARATIVE ANALYSIS OF TRADITIONAL AND MODERN ROUNDABOUTS USING SIDRA
راه سبز به عنوان مسیرهای غیرموتوری کمربند سبز
ارایه متدولوژی وضعیت ورودی رمپ ها در بزرگراهها با استفاده از شبیه سازترافیکیAIMSUN موردمطالعه ای: ورودی بزرگراه چمران از سمت بزرگراه همت
بررسی ساختار کاربردی ترین مدل های یکپارچه حمل ونقل-کاربری اراضی
Integrated Land Use Transportation Environment Model System- A Microsimulation Framework
ارزیابی نقش نرخ تغییرباند در مدلهای پیشنهادی راهنمای ظرفیت راهها، مطالعه موردی:مقطع تداخلی شیبراهه در آزادراه شهید آقابابایی شهر اصفهان
ارزیابی فنی و اقتصادی جایگزینی سوخت های سبزبه جای سوخت بنزینی با استفاده از نرم افزار تاپسیس در شهر کرج
A hybrid approach to examine the pattern of traffic crashes and drivers’ fault status across the provinces of Iran
بررسی و مطالعه تطبیقی رنگها در تابلوهای ترافیکی ایران و سایر کشورها
ارزیابی و تحلیل داد ههای حجم خروجی از نرم افزارSCATS در شبکه معابر درون شهری(مطالعه موردی: 3 تقاطع شهر قزوین)
A model to estimate the slope of the combined system of passageways and a bicycle network proposal for continuity and facilitating cycling (A Case Study of Tehran, Iran)
ارایه پیشنهادات آموزشی به بوستانهای آموزش ترافیک براساس تحلیل منفعلانه تصادفات فوتی کودکان
مطالعه تطبیقی قوانین اخذ گواهینامه و جرایم رانندگی در کشور های مختلف و ارایه راهکارهای موثر برای ایران
مکانیابی ایستگاه CNG در شبکه درونشهری خرم آباد با استفاده از مدل AHP و سیستم اطلاعات جغرافیایی ( GIS )
شناسایی نقاط حادثه خیز بر اساس مدل منفعلانه با استفاده ازGIS محدوده مورد مطالعه شهرداری منطقه 4 تهران
بررسی تاثیر لایه های تشکیل دهنده فرم شهری بر ایمنی ترافیک،مطالعه موردی شهر مشهد
The feasibility of technology transfer and localization with maintenance approach (Case Study: Tehran Subway)
اثر سنجی اعمال قانون بر رفتار های ترافیکی
سامانه هوشمند مدیریت ترافیک زمینی فرودگاه A-SMGCS و ظرفیت پیاده سازی آن در فرودگاه های کشور
تحلیل هزینه – درآمد و صرفه جویی های حاصل از بهره برداری مترو تهران
تدوین شاخص خود معرف بودن راه های برون شهری مطالعه موردی: استان کردستان
Effect of Pavement condition on Traffic performance
ارایه مدل برآورد نرخ تولید سفر در کاربری های تجاری مطالعه موردی شهر آمل
سنجش ظرفیت ترافیکی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در راستای مکان گزینی بهینه مگامال ها
محاسبه هزینه های خارجی ناشی از تراکم ترافیک اقتصاد حمل و نقل
بررسی عملکرد شورای اسلامی شهر تهران بر کیفیت خدمات اتوبوس رانی و رضایت مندی شهروندان
توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا
راهبردهای مطلوب ترویج فرهنگ صحیح رانندگی شهروندان ایرانی برای سیمای ج.ا.ا در راستای توسعه پایدار ایران اسلامی
بررسی رفتار سفر دانشجویان با استفاده از رویکرد فعالیت – مبنا
شناسایی و اولویت بندی عوامل انسانی موثر در تصادفات جاده ای با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP
ارزیابی اقتصادی ایجاد کریدور دوچرخه به کمک آنالیز سود-هزینه
بررسی عوامل تاثیر گذار بر تصادفات وسایل نقلیه عمومی برون شهری مورد مطالعه استان کرمانشاه
تعیین اهمیت عوامل موثر بر ایمنی ترافیک سیستم حمل و نقل جاده ای با استفاده از روش تاپسیس فازی مطالعه موردی –بزرگراه رشت- لاهیجان
تحلیل و ارزیابی فنی تبدیل میدان های دوخطه متداول به توربومیدان ها مطالعه موردی: میدان گمرک بندرانزلی
بررسی توسعه پایدار فیزیکی و تاثیر شبکه معابر و نوع دسترسی ها بر آن مطالعه موردی شهر کرمانشاه
بررسی آسیب های موجود در صحنه تصادف مورد مطالعه بزررگراههای تهران
بررسی مدل های برآورد نرخ تغییرباند؛ مطالعه موردی: مقطع تداخلی شیب راهه در اصفهان
بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشکلات ترافیکی اطراف ایستگاههای مترو
سنجش تاثیرگذاری احداث پل های شهری بر مطلوبیت فضایی از دیدگاه ساکنان محلات بلافصل، نمونه موردی: پل امام علی (ع) شهر قزوین
مروری بر شیوه های واگذاری خدمات حمل ونقل عمومی (اتوبوس) به بخش خصوصی در 5 شهر دنیا و مقایسه تطبیقی با شهر تهران
ارزیابی و کاربرد سامانه های جدید حمل و نقل هوشمند
اولویت بندی خط کشی معابر شریانی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی منطقه 8 شهر مشهد)
امکان سنجی ایجاد شبکه خطوط ویژه دوچرخه در حمل و نقل شهری وبررسی اثرات آن مطالعه موردی شهرجدید پرند
سامانه تحت وب مدیریت آلودگی هوای ناشی از وسایل نقلیه شهر تهران بر پایه سیاهه انتشار
بررسی تطبیقی نحوه انعکاس مطالب آموزشی ترافیکی درروزنامه های همشهری وایران
بررسی تطبیقی تاثیر مواجهه با محرک های خشونت آمیز بر عملکرد رانندگان متهاجم وکم تهاجم در گذرگاه های عابر پیاده در راه های بدون علامت (مطالعه موردی: منطقه 21 تهران)
تعیین اهمیت عوامل موثر بر ایمنی ترافیک سیستم حمل و نقل جاده ای با استفاده از روش تاپسیس فازی
بررسی تاثیر احداث خط ویژه اتوبوس های تندرو (BRT) بر کاهش هزینه تصادفات (مطالعه موردی خط چهار BRT تهران-بزرگراه چمران)
تحلیل روابط طول چرخه و ظرفیت بهینه تقاطعات فرماندهی در شرایط فوق اشباع ترافیکی (نمونه موردی: تقاطع ابوطالب- کلاهدوز شهر مشهد)
اثر سنجی جانمایی کاربری های ناسازگار بر تاخیرات وارد بر شبکه معابر شهری به کمک نرم افزارAIMSUN نمونه موردی محور احمد آباد مشهد
سیستمی جدید برای تشخیص خودرو در تصویرمبتنی بر استخراج ویژگی های شبه هار توسعه یافته
بررسی میزان آلاینده ها و مصرف سوخت وسایل نقلیه عبوری از یک معبر و برآورد حجم کاهشی آلاینده ها با برنامه ریزی جهت تخصیص وسایل نقلیه شخصی به قطار شهری (نمونه موردی بلوار وکیل آباد مشهد)
معرفی پارامترهای اعمال قوانین با استفاده از ضرایب نسبت شانس OR
انواع استرسورهای رانندگان اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد
دسترسی کاربری ها؛ انتخاب بین مد های پیاده، خودروی شخصی یا حمل و نقل همگانی مطالعه موردی محله معالی آباد و ملاصدرا شیراز
آمایش راه های استان فارس
بررسی میدانی تاثیر نوشتار افقی سطح راه بر روی سرعت وسایل نقلیه
تدوین برنامه روانشناختی مهارت آموزی رانندگی ایمن برای پیشگیری از سوانح رانندگی
بررسی چگالی ریسک خطر حرکت چپگرد با حرکت مستقیم در تقاطع بدون چراغ
ارزیابی دسترسی با توجه به پارامترهای حمل ونقلی (مطالعه موردی: منطقه 6 تهران)
برنامه ریزی راهبردی با رویکرد مدیریت بحران در اتوبوسرانی تهران با استفاده از مدلSWOT
بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران
بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان 17 شهریور)
بررسی تاثیر منابع محدود بر مدیریت حمل و نقل روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان ایلام)
هدایت مسیر کاربران شبکه حمل و نقل شهری مبتنی بر انتخاب پاکترین مسیر
اثر برخی جنبه های تفریحی زندگی بر تخلفات و خطاهای رانندگی
مسیریابی تغذیه کننده سیستم حمل و نقل انبوه بر با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری
پارامترهای موثر بر استفاده از حمل و نقل عمومی درون شهری توسط بانوان به روش تحلیل سلسه مراتبی Ahp
بررسی اثر طرح هندسی دوربرگردانها بر ایمنی ترافیک (مطالعه موردی: شهر سنندج)
بررسی تاثیر تغییرات قیمت سوخت بر حجم ترافیک در حمل و نقل جاده ای با استفاده ازرویکرد سیستم دینامیک مطالعه موردی: ایران
مدل رگرسیونی کاهش سرعت وسیله نقلیه بر اساس مشخصه های هندسی سرعتکاهها
شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین
Evaluation of Car Ownership in the Demand for intra-city Trips
برآورد میزان تقاضای سفر و پارکینگ ناشی از احداث کاربری های چند منظوره بزرگ مقیاس (مطالعه موردی؛ بوستان ولایت-کلان شهر تهران)
استفاده پیل های سوختی در قطارهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران
ارایه روشی هوشمند به منظور کاهش مصرف سوخت در حمل و نقل ریلی برمبنای الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات
مقایسه تفاوت اثر متغیرهای حجم ترافیک و درصد وسایل نقلیه سنگین بر سرعت جریان ترافیک در روز و شب
بررسی مد لهای تبیین کننده روابط حجم – سرعت با استفاده از داده های آزادراهی کشور:مورد مطالعاتی آزادراه های استان تهران
ارایه یک پروتکل انتشار وانتظار مبتنی برفازی برای شبکه های مقاوم به تاخیرخودرویی
Lane change duration modeling based on Iranian driving behavior
توسعه روشی موثر برای ارزیابی پایداری حمل و نقل در کلانشهر ها مطالعه موردی کلانشهر تهران
بررسی تاثیر عابرین پیاده بر ظرفیت میدان در ایران (مطالعه موردی میدان سبلان تهران)
بررسی وضعیت آلودگی صوتی و عوامل موثر بر آن در ایستگاه های متروی شهر تهران
PRT
ارزیابی اثرات اجتماعی ، اقتصادی و کالبدی پیاده راه های شهری نمونه موردی پیاده راه خیام جنوبی ارومیه
ارایه یک مدل قیمت گذاری شلوغی برای شهرهایی با ناحیه مرکزی پرتردد
بررسی تاثیر موسیقی بر میزان تخلفات رانندگی در راههای درون شهری
تاثیر روش های مختلف اطلاع رانندگان از ثبت تخلف،در کاهش تخلف سرعت غیر مجاز-مطالعه موردی اتوبان تهران قم
ارایه ی یک طرح همسفری یک سر خانه با مقصد مشترک به همراه طرح تشویقی و مطالعه ی موردی شهر تهران
بررسی تغییر نگرش جهانی در سیاست گذاری ضوابط تامین پارکینگ کاربری ها
ارایه متدی جهت جلوگیری از چشمک زن ماندن تقاطع های مجهز به سیستم SCATS در زمان عدم ارتباط، با استفاده از تغییر در مدهای عملیاتی سیستم نمونه موردی شهرمشهد
استفاده از آنالیز چرخه عمر برای مقایسه فن آوریهای خودرویی از منظر آثار زیست محیطی و مصرف انرژی برای کاربری نیمه عمومی: مطالعه موردی شهر تهران
ارایه الگوی سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ویژه ی طرح های عمرانی جاده ای
ارزیابی سامانه اتوبوس های تندروی تهران بر اساس استاندارد بین المللی BRT (مطالعه موردی خط تندروی 1)
تعیین الگوریتم شماره گذاری معابر بزرگراهی و شریانی شهر تهران
پاسخگویی اضطراری در مدیریت بلایای طبیعی: تخصیص و زمان بندی تیم های نجات در حالت وجود چند ایستگاه امدادی
Modelling Traffic Crashes Using Takagi-Sugeno Fuzzy Inference System (Case Study: Qazvin-Rasht Highway)
بررسی عوامل سن،سطح تحصیلات،تاهل و سوابق رانندگان بر جرایم رانندگی در شرکت های حمل و نقلی، با استفاده از تحلیل رگرسیون چند متغیره
شناسایی، ارزیابی و اولویت بندی مشکلات تابلوهای هدایت مسیر در سطح معابر منتخب منطقه 19 شهرداری تهران براساس روش تحلیل سلسله مراتبیAHP
ارزیابی فاکتورهای موثر بر تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی
بررسی تاثیر ایجاد پیاده راه بر افزایش استفاده از سامانه حمل و نقل عمومی ( نمونه موردی پیاده راه 15 خرداد تهران)
بررسی اثرات مناسبتی بر ترافیک بزرگراه های سطح شهر تهران با تحلیل داده های سرعت وزمانسفر با رویکرد مدیریت تقاضای سفر
مدلسازی آلودگی صوتی در یک تقاطع شهری بدون چراغ
پیش بینی زمان سفر در بزرگراه های کشور با استفاده از داده های دوربین های کنترل سرعت
مدلسازی لوجیت چندگانه برای انتخاب همزمان مسافر و مقصد توسط رانندگان تاکسی شخصی در تهران
ارایه مدل طراحی شبکه اتوبوسرانی با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان
بررسی شاخص های رفتاری موثر و علل تخطی افراد از قوانین راهنمایی و رانندگی درخیابان های دارای چراغ راهنمایی برای عابران پیاده
Advanced Architecture for Real-Time Traffic Management
زمانبندی گردش کاری Montageبا محدودیت آخرین مهلت برای ساخت صحنه تصادف در ابرهای خودرویی
Time Headway Distribution in congested and uncongested traffic flow
ارزیابی سیستم دوچرخه های اشتراکی در کلان شهرها با استفاده از تحلیل سلسله مراتبیAHP -مطالعه موردی: شهر مشهد
Long-term planning for urban rail transit networks
بررسی مکانی تصادفات جاده ای در تقاطع های برون شهری با استفاده از الگوریتمSOM
Providing a Model Based Fuzzy-Neural Network Logic to Predict the Amount of Trip in the Medium Cities (Case Study: Yazd, Iran)
مکانیابی تیم های امدادرسان در زمان بروز اختلال در شبکه حمل و نقل شهری مترو تهران
ارزیابی عملکرد سیستم حمل و نقل ترکیبی مترو با سایر شیوه های حمل و نقل به روشAHP مطالعه موردی: ایستگاه صادقیه متروی تهران
محاسبه میزان ترافیک کاهش یافته در اثر بهره برداری از قطار شهری مشهد با رویکرد حفظ سطح کیفی دیگر وسایل نقلیه مشابه با سال های پس از بهره برداری
استفاده از الگوریتم ژنتیک برای حل مسیله قیمت گذاری بهینه تراکم
تحلیل و طراحی مدل تخمین جریان ترافیک در جاده های برون شهری بر پایه بکارگیری شبکه های عصبی
روش ارزیابی سطح سرویس سالن های انتظارپایانه های مسافری هوایی بین المللی در ایران
مدلسازی شدت تصادفات جاده ای عابران پیاده در استان خراسان رضوی
تحلیل مشخصات و ویژگی های جریان عابرین پیاده در ایستگاههای متروی مجاور مراکز خرید بزرگ مطالعه ی موردی: ایستگاه متروی هفت تیر تهران
طراحی یک سیستم تشخیص و اطلاع رسانی خودکار تصادفات ترافیکی مبتنی بر تلفن های هوشمند
بررسی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار در موفقیت پروژه های صنعت ریلی کشور از طریق ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی شرکت راه آهن ج. ا. ایران
تاثیر استفاده از تجهیزات ایمنی و وسایل کنترل ترافیکی درجهت ایمن سازی راه ها
بررسی تاثیر افزایش طول ناحیه تداخلی با تغییر هندسه جزیره مرکزی بر بهبود شاخص های ترافیکی درمیادین (مطالعه موردی میدان معلم)
ارزیابی روش خطی به منظور اولویت بندی اقتصادی تجهیزات ایمنی و وسایل کنترل ترافیکی در راههای برون شهری
مدلسازی احتمال وقوع تصادفات جاده ای و تشخیص نقاط پرحادثه با استفاده از شبیه سازی الگوریتمMCMC
تبیین میزان تاثیرگذاری تاب آوری بر مدیریت رفتار رانندگی رانندگان شهرستان یزد
ارزیابی سامانه اتوبوس های تندروBRT شهر مشهدبا استاندارد جهانیITDPو مطالعه تطبیقی با شهر بوگوتای کلمبیا
بررسی ارتباط میزان افسردگی، اضطراب و فشار روانی با تخلفات و خطاهای انسانی در رانندگان آژانس
اجرای راهبرد های توسعه سیستم های حمل و نقل هوشمند کشور
بازشناسی علایم راهنمایی و رانندگی ایران با پردازش تصویر روی بردRaspberry PI
ارایه الگوی ایمن سازی محدوده کاربری های جاذب سفردر محدوده معابر با درجه عملکردی بالا
اثربخشی روش های مختلف آرام سازی ترافیک در مدیریت سرعت (مطالعه موردی سه روش آرام سازی ترافیک در مناطق مختلف در جاده های کشور)
ارایه الگوی ایمن سازی و هدایت ترافیکی پارکینگ های کاربری و غیرحاشیه ای
ارایه طرح هندسی بهینه به منظور کاهش تاخیر و افزایش ایمنی در تقاطعات نامنظم محلی
بررسی تاثیر نقش استرس وتست های روانشناسی در پیشگیری از تصادفات
کاهش زمان سفر با استفاده از یک ماژول تصمیم گیری مبتنی بر رویداد برای مواقع تصادف خودروها
مدلسازی و ارزیابی تجمیع خطوطHOV & BRT در نرم افزار AIMSUN وبررسی تاثیرات آن در زمان سفر بزرگراه امام علی (ع)
طراحی و آنالیز شبکه خطوط هوایی پرواز با در نظر گرفتن تواترو امکان پذیری پروازهای غیر مستقیم
بررسی اثربخشی استفاده از سوخت بیودیزل در کاهش آلودگی هوا برای اتوبوس های شهری مطالعه موردی در اتوبوسرانی شهر تهران
بررسی و مقایسه سیاست قیمت گذاری محدوده و سیاست زوج و فرد از منظر شاخص های شلوغی و آلودگی هوا مطالعه موردی شهر اصفهان
اثر سنجی بکارگیری علایم عمودی بر آگاهی رانندگان نسبت به محدودیت های ترافیکی (مطالعات موردی: محدوده طرح زوج یا فرد شهر تهران)
ارایه الگوی معماری امنیت سایبری برای سیستم های حمل و نقل عمومی هوشمنددر شهرهای هوشمند
مقایسه تاخیر وسایل نقلیه در تقاطع های چراغداربا استفاده از سیستم هوشمند ترافیکیSCATS و مدل وبستر
اولویت بندی سرفصل های آموزشی دوره مهارت های حرفه ای رانندگان وسایل نقلیه سنگین
آنالیز حساسیت فاصله مانع قایم از محور راه در مسیرهای جدا شده نسبت به طول قوس
مکان یابی و تخصیص تسهیلات انتقال پسماندهای شهری با در نظر گرفتن جنبه های زیست محیطی
بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه
ارایه یک چارچوب مکانی برای سیستم های مدیریت ترافیک مبتنی بر رایانش ابری
تاثیرافزایش قیمت کارت بلیط در میزان استفاده ازحمل ونقل عمومی : مطالعه ی موردی حمل و نقل همگانی شهر اصفهان
کاربردHDM- 4 در ارزیابی فنی، اقتصادی و ایمنی راهها مطالعه موردی محور تهران-زنجان
ارایه یک مدل برنامه ریزی ریاضی برای زمان بندی خطوط اتوبوس رانی
بررسی و ارزیابی نحوه ارایه حمل ونقل انعطاف پذیربا راهبرد منطقه بندی و رویکرد گسسته-پیوسته
شبیه سازی تاخیر در شبکه معابر شهری با استفاده از نرم افزار ریزنگرVISSIM مطالعه موردی شهر نور
Analysis injury severity of different fixed objects-related crashes on two-lane rural roads
اثرسنجی سیاست های حمل و نقل همگانی در بهبود شاخص های پایداری حمل ونقل با بکارگیری مدل های پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)
IINTEGRATED TECHNOLOGIES FOR SECURITY ENHANCEMENT OF VEHICLES
شناسایی عوامل موثر در رفتار رانندگان به هنگام سبقت در جاده های دوخطه دوطرفه برون شهری
شبیه سازی و ارزیابی مسیر خط 4BRT اصفهان توسط نرم افزارAIMSUN
الگوی سنجش میزان اغتشاشات صوتی ناشی از حمل و نقل و کاربری ها در محیط های شهری با بافت سنتی مطالعه موردی: شهر یزد
تاثیر استفاده از تجهیزات ترافیکی درجهت بالا بردن سطح ایمنی راه ها
بررسی میزان عدم پرداخت بهای خدمات در سازمان اتوبوسرانی مشهد و ارایه روش هایی برای کاهش آن
استفاده از شبیه ساز ترافیک سینکرو برای ارزیابی ترافیکی تقاطعات همسطح و اصلاح هندسی آنها (مطالعه موردی: تقاطع همسطح دولت آباد شهر یزد)
بررسی عوامل موثر بر هزینه تصادفات شهر رشت به روش مدل لوجیت ترتیبی
ارزیابی مدل های انتخاب مسیر در سفرهای پیاده
ارزیابی فنی و اقتصادی جایگزینی سوخت های هیبریدی به جای سوخت های فسیلی دراتوبوسرانی(مطالعه موردی:شهر تهران)
طراحی مسیر میان راهی برایBRT با هدف کاهش تعداد ناوگان مورد نیاز مطالعه موردی خط 110 BRT تهران
شناسایی چالش ها و ارایه ی راهکارهایی جهت تحقق حمل و نقل جاده ای پایدار در استان یزد
رتبه بندی سرفصل های آموزش رانندگی تدافعی با استفاده از مدل جایگشتی
Car-following behavior based on Iranians drivers, and the differentiation of normal and professional drivers behavior
How Imbalanced Development of the Cities in Developing Countries Affects Citizens’ Approach to Bicycle Sharing System: A Case Study of Mashhad, Iran
ارایه مدلی جهت اولویت بندی ایمن سازی طرح هندسی بزرگراه های درون شهری براساس تحلیل سلسله مراتبی (مورد مطالعه شهر تهران)
تعیین مدل ظرفیت میدان های شهری متاثر از نرخ تردد عابران پیاده (مطالعه موردی: شهر رشت)
بررسی و تحلیل قوانین ترکیب رنگ تابلوهای راهنمای مسیر خروجی در شهر تهران
انتخاب بهترین محدوده برای اجرای سیاست قیمت گذاری محدوده از منظر شلوغی و آلودگی هوا با استفاده از مدل سازی ترکیبی از اطلاعات رجحانات بیان شده و آشکارشده مطالعه موردی: شهر اصفهان
بررسی عوامل موثر بر رفتار عابران پیاده هنگام عبور از عرض خیابان، مطالعه موردی گذرگاه عرضی
پهنه بندی شهری جهت مکان گزینی بهینه ایستگاه های مترو با استفاده از منطق فازی وgis مطالعه موردی: شهر رشت
ارایه مدل پیش بینی زمان قرایت تابلوهای راهنمای مسیر با محوریت متغیرهای تعداد کلمات و تعداد نقوش
مدیریت یکپارچه در حمل و نقل
سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی در شهر یزد
ارزیابی کیفی، اجتماعی-فرهنگی و ترافیکی پروژه کنترل مکانیزه محدوده طرح ترافیک شهر تهران
اولویت بندی معابر درون شهری برای حمل سوخت با استفاده از روش ترکیبی GIS وشباهت به گزینه ایده آل مطالعه موردی: شبکه معابر شهرمشهد
هوشمندسازی سیستم مدیریت فضای پارک
مقایسه گروه های مختلف دوچرخه سواران حرفه ای از نظر مالکیت و استفاده از کلاه دوچرخه سواری بر پایه مدل باور سلامت
طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر
بکارگیری سیستم هوشمند تطبیق سرعت جهت افزایش اثر بخشی کنترل کننده های سرعت مجاز متغیر
اثر سنجی میزان تاثیر تابلوی گویا در افزایش ایمنی عابر پیاده درمعابر شهری به اساس شاخص های تداخل ترافیک زمان مانده تا برخورد
تاثیر بهسازی راه های روستایی بر ایمنی مطالعه موردی راههای روستایی استان کرمانشاه
تبیین الگوی جذب سفر مبتنی بر استانداردهای جهانی با استفاده از(TOPSIS) و (GIS) نمونه موردی : منطقه 4 ارومیه
ارزیابی اثر سیاست قیمت گذاری تردد در محدوده مرکزی شهر اصفهان بر کاهش آلودگی هوا
مدیریت روش های حمل بار رانندگان ناوگان باری و بررسی عوامل موثر در شیوه باریابی به روش مدل ترکیبی لوجیت-متغیر نهانی
ارزیابی و بهبود جانمایی ایستگاههای امداد و نجات شهر رشت در زمان وقوع زلزله
مدل پذیرش فاصله از سوی عابر پیاده در خطوط عابر پیاده بین تقاطعی بدون چراغ راهنمایی
مقایسه عدم توجه و احترام رانندگان در زمان مشاهده عابران پیاده در حال گذر از تقاطع ها(مطالعه موردی در تهران) بین سال های 1394 و 1395
پیش بینی تصادفات ناشی از بی احتیاطی با بهره گیری از مدل رگرسیون دوجمله ای منفی مطالعه موردی: بزرگراه های برون شهری استان همدان
یک مطالعه مروری بر اندرکنش محیط راه و ادراک کاربران جاده ای
بررسی تاثیر شمارشگر های چراغ راهنمایی در عبور غیر مجاز رانندگان از چراغ زرد مورد مطالعه کلانشهر تهران
سیاهه انتشار آلاینده های هوا از منابع متحرک: مطالعه موردی استان البرز
مدلسازی اثر پندارهای زیست محیطی موتورسیکلت سواران بر عوامل موثر در استفاده از موتورسیکلت در تورهای کاری مطالعه موردی شهر تهران
واکاوی علل موثر بر استفاده شهروندان از حملو نقل عمومی مورد مطالعاتی: منطقه 6 شهرمشهد
اثر فضای پیاده راه ها بر رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی مراکز تجاری با مطالعه موردی خیابان پانزده خرداد بازار تهران
ارزیابی سفرهای پیاده بر اساس برآورد عرضه و تقاضا و امکانسنجی احداث پیاده راه در سطح شهر مقدس قم
رتبهبندی ایمنسازی نقاط حادثه خیز در مناطق شهری با استفاد از روش TOPSIS(مطالعه موردی: پهنه ی غرب و جنوب غرب تهران)
بررسی سیستم حمل و نقل هوشمندITS و بکارگیری سیستم پیشرفته حمل و نقل عمومیAPTS
مدل ترکیبی ارزیابی ایمنی راه بر اساس ریسک
Developing an evolutionary algorithm for the Vehicle Routing Problem in Large Scale Network
ارایه مدل ناهمفزون تقاضای سفر برای دوچرخه مطالعه موردی: شهر تهران
طراحی مدل پیش بینی جریان ترافیک در راه های خارج شهری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی برای افق کوتاه مدت
بازشناسی نقش حمل ونقل همگانی در کاهش اثرگذاری ابعاد نابرابری های اقتصادی بر تحولات جمعیتی حوزه های بزرگ مادرشهری
مدل سازی جریان ترافیک با رویکرد صف و پویایی سیستم مطالعه موردی آزادراه تهران- قم
Driving behaviour and its relation to bus drivers’ crash risk: results from a self-report study
بررسی تاثیر مسیله جستجو پارک حاشیه ای بر انواع تخلفات پارک
لزوم ارتقای بهره وری در حمل ونقل جاده ای بار کشور با اصلاح روش های مدیریت عملکردی ناوگان
Improving Accessibility of Transportation Infrastructure for Peoplewith Disabilities Living in Tehran
ارایه راهکارهایی جهت افزایش تمایل انتخاب والدین نسبت به پیاده روی فرزندانشان درسفرهای تحصیلی با استفاده از مدل انتخاب گسسته (مطالعه موردی اردبیل)
اولویت بندی معیارهای تاثیرگذار با رعایت قوانین و استانداردهای تدوین شده در تجهیزات سیستم های حمل و نقل هوشمند خودروها
Evaluation of Surface Friction On Modified Porous Asphalt
Ambulance routing problem for relief operations with patient groups and semi soft time windows
ارایه روشی برای انسداد و یا تعیین محل بهینه باز شدگی های (دوربرگردان ها) معابر شریانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی و شاخص های مدیریت دسترسی (نمونه موردی: خیابان دماوند، منطقه 8 شهرداری تهران)
انتخاب بهترین روش اجرای ایستگاههای مترو بر اساس هزینههای وارد بر کاربران راه مطالعه موردی: ایستگاهS 14 خط 2 قطار شهری تبریز
ارایه یک روش ابتکاری برای طراحی شبکه اتوبوسرانی تغذیه کننده خط ریلی و تعیین فرکانس
ضرورت استفاده از نظریه دورنما و شناسایی و بررسی پارامترهای این نظریه در تحلیل انتخاب سفر
یکپارچه سازی مدل حمل و نقل شهری چند وجهی
تعیین نقاط گلوگاهی و بررسی راهکارهای حل مشکل مطالعه موردی تقاطع غیرهمسطح همت-مدرس ( پل فجر)
ارزیابی سیستمBRTموجود و امکان سنجی جایگزینی آن با سیستمLRTدر راستای افزایش سرعت سفر و رفاه کاربران (مطالعه موردی خط 10 BRTتهران)
بررسی و مقایسه مدل های تعقیب خودروی محرک پاسخ و فاصله ایمن
کاربرد فناوری دستگاه به دستگاه در ارتباطات خودرویی در شبکه های نسل پنجم موبایل
بررسی تاثیر توقف دوبل بر میزان انتشار آلاینده ها از وسایل نقلیه در معابر شهری مطالعه موردی: خیابان دستغیب، مشهد
تاثیر محدودیت طرح ترافیک بر وضعیت کاربری های تجاری در محدوده مرکزی شهر تهران
The Impacts of Individual s Attitudes and Policy Beliefs on Travel Behaviors:Evidence from a Developing Country
شناسایی و ارزیابی فاکتورهای موثر برمطلوبیت درک شده ی عابران پیاده درگذرهای عرضی
نقش نگرش در پیاده روی دانش آموزان دبیرستانی به مدرسه مطالعه موردی شهر کرمان
اثرسنجی عامل هندسه راه بر ایمنی ترافیک با ارایه مدل جدید سنجش همگانی تصادفات تحت عنوان نسبت وزنی عامل خطر مطالعه موردی: محور همدان-سنندج
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر در افزایش خودروهای هیبریدی به منظور کاهش آلودگی های زیست محیطی در شهر تهران
بررسی نقاط ضعف و قوت مسیرهای بی آر تی در اصفهان (مطالعه موردی خط یک، میدان آزادی - پل اندیشه)
تخمین پویای ماتریس مبدا-مقصد کریدورهای بزرگراهی با استفاده از احجام ترافیکی
ارایه مدل برای مدیریت اختلال در راه آهن شهری
ارایه روشی مبتنی بر الگوریتم اجتماع مورچگان و منطق فازی جهت پیشنهاد مسیر مناسب در جاده های بین شهری
بهینه سازی زمان سفر در شبکه با استفاده از ترکیب مساله ی تخصیص پویای ترافیک و پارامتر های کنترل چراغ
ارایه روش ارزیابی شاخص پایایی شبکه با مکانیزم خرابی کمان منفرد مطالعه موردی منطقه 4 شهرداری تهران
یک تحلیل کمی از حمل ونقل انسان محور:تعیین عوامل موثر بر توسعه استفاده از شیوه همگانی
انجام مطالعات تطبیقی جهت ارایه راهکارهای اجرایی ارتقای دسترسی افراد کم توان به حمل ونقل عمومی در سطح شهر تهران
ارایه الگوی کارآمد طراحی و یکپارچه سازی تابلوهای هدایت مسیر(مطالعه موردی: پهنه غرب و شمال غرب تهران)
ارایه مدل پیش بینی تعدادبرخوردهای وسایل نقلیه با تابلوهای حاشیه جاده های شریانی کشور
مدیریت و تحلیل ریسک های پروژه های احداث خطوط جدید مترومطالعه موردی: خط 6 متروی تهران
کالیبراسیون رابطه بین سرعت متوسط مکانی از سرعت متوسط زمانی براساس رفتار رانندگان ایران: مطالعه موردی محور تهران – قم
ارایه یک مدل قیمت گذاری مسیر جهت کاهش تراکم کریدورهای درون شهری با استفاده از مدلهای انتخاب، مطالعه موردی شهر اصفهان
مدلسازی فعالیت مبنای برنامه ریزی سفر شهروندان با شاخص توانایی مدل در پیش بینی صحیح انتخابها (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
ارایه مدل اولویت بندی تعویض تابلوهای ناسالم در سطح شبکه بر پایه تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی: پهنه غرب و شمال غرب تهران
اثر متقابل انتخاب وسیله نقلیه و زمان شروع سفر در سفرهای غیر کاری
ارایه مدل تصمیم گیری رفتاری موتورسواران در تقاطع های چراغدار هوشمند با شمارشگر معکوس زمان
A Model for Evaluating the Effect of Traffic Restriction Policies on Emission of Mobile Sources and Air Quality in Tehran
بررسی نقش سامانه های هوشمندITS بر عملکرد مدیریت شهری با تاکید بر سیستم های پیشرفته ترافیک در کلان شهر تهران
مقایسه رفتار رانندگی در کلان شهرهای ایران با استفاده از پرسش نامه رفتار رانندگی مطالعه موردی: تهران و مشهد
ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر رضایت مسافران از خدمات مترو ؛ مطالعه موردی مترو شهر تهران
بررسی اثرات طرح زوج و فرد از درب منازل در زمان وارونگی دما در شهر تهران
Understanding Traffic Behavioral Patterns by Mobile Cellular Data Mining (Case Study: Tehran city)
بررسی اجرای سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها و موتورسیکلتهای کشور(سیمفا)با استفاده از نرم افزارSWOT
رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان)
ارایه مدلی پشتیبان در بررسی اثر افزایش هزینه حمل ونقل عمومی و قیمت بنزین بر تقاضای حمل ونقل عمومی و شخصی: رویکرد پویایی شناسی سیستم ها
ارایه روش تحلیل وضع موجود حمل و نقل بار و کالا در شهرهای کشور واولویت بندی راهکارهای ساماندهی آن (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)
شناسایی علل رفتارهای پر خطر رانندگان ناوگان باری کشور با استفاده از مدل پرسید- پروسید
ارایه مدلی اقتصادی به منظور تعیین نرخ کرایه سیستم سواری رانی برون شهری (مطالعه موردی : محورهای بین شهری استان مازندران )
تاثیر دوربین های ثبت سرعت بر تغییر الگوهای رفتاری رانندگان
چالش های پیش روی صنعت برق در مسیر توسعه پایدارسیستم های حمل و نقل برقی
امکان سنجی یکپارچه سازی سیستمهای حمل و نقل عمومی مسافری درون و برون شهری در کلان شهرهای کشور (مطالعه موردی: کلان شهر تبریز)
ارایه مدل تصمیمگیری در رابطه با انتخاب سیستم حمل و نقل همگانی شهری از میان دوسامانه -LRT و BRT مطالعه موردی شهر کرمان
بررسی تاثیر استراتژی کنترل رمپ بر پارامترهای ترافیکی در شرایط وقوع تصادف در محدوده تونل های شهری؛ نمونه موردی:تونل های نیایش و رسالت تهران
Examination of Trip Production with Fuel Consumption Data Analysis: A Case Study of Shiraz City
بزرگراه های ایمن و پاک برای شهروندان با استفاده از حصارهای صوتی
Application of Fuel and Energy Consumption Data in Travel Demand Management
بررسی عوامل موثر در مقاومت لغزشی روسازی های آسفالتی
تاثیر شانه آسفالتی و خط کشی مورب بر سرعت راننده در قوسهای افقی و ترکیبی راههای دوخطه برون شهری
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء ایمنی عابران پیاده
کاربرد سیستم های حمل و نقل هوشمند در مدیریت پارکینگ
روش های ارزیابی مسافت دید توقف
مدل تعقیب خودروی مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی با در نظرگیری قابلیت پیش بینی مکانی رانندگان
اثرسنجی مدیریت تقاضای سفرهای تحصیلی در کاهش آلودگی هوا :مطالعه موردی شهر تهران
Four transportation keys to improve tourism industry: Tehran case study
ارایه مدل بهینه امداد و نجات تیم های عملیاتی پلیس با استفاده از روشANP
بررسی سرعت عملکردی به عنوان عامل تاثیر گذاردر تحلیل سازگاری طرح هندسی راه های دو خطه
سنجش درک خطر رانندگان و نقش خصوصیات رانندگان در امتیاز درک خطر
بررسی عوامل موثر بر تصادفات کامیون هابا استفاده از الگوریتم ماشین بردار پشتیبانSVM
تاثیر روش های مختلف آرام سازی ترافیک در مدیریت سرعت مطالعه موردی سه روش آرام سازی ترافیک در مناطق مختلف در جاده های کشور
بررسی تاثیر نحوه استفاده از تلفن همراه بر تنزل عملکرد رانندگی نگاهداشتن با دست در برابر هندزفری
طبقه بندی و بررسی عوامل موثر بر شدت تصادفات ترافیکی با استفاده از ماشین های بردار پشتیبان
مدل سازی عوامل موثر بر سفرهای کوتاه پیاده مطالعه موردی: شهر رشت
ارایه مدل ارزیابی و اولویت بندی اصلاح مقاطع حادثه خیز بر اساس شاخص جامع ایمنی بابکارگیری روشهای فازی AHP-GIS و AHP
ارزیابی و طراحی مسیرهای ویژه ی دوچرخه سواری در شهر همدان
Comprehensive Model for specifying Bicycle Path in Urban Area
بررسی عوامل موثر در تعداد دفعات استفاده از پارکینگ عمومی
ارزیابی تاثیر تابلوهای هوشمند پیام متغیرVMSبر سیستم مدیریت پیشرفته ترافیک و ایمنی به وسیله شبیه سازی پایلوت خیابان آزادی تا میدان انقلاب با استفاده از نرم افزارAIMSUN
تشخیص مانورهای خطرناک رانندگی از روی تلفن همراه هوشمند مستقر روی فرمان خودرو به کمک روابط فیزیکی-مثلثاتی
ارزیابی استفاده از سیستم مدیریت ترافیک هوشمند در اولویت دهی به وسایل نقلیه امدادی در شرایط اضطرار
مکانیابی ایستگاه مسافری راه آهن با کاربرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) نمونه موردی: ایستگاه راه آهن شهر رشت
Factors Affecting Dirt Pick up of Traffic Paints in Areas with Different Characteristics: Tehran Roads as a Case Study
مدل سازی رفتار انتخاب عبور رانندگان در ابتدای زمان زرد در تقاطعهای چراغدار
طراحی مسافت دید در تقاطعات کنترل نشده با احتساب عدم قطعیت و مقایسه آن با آیین نامه طرح هندسی راههای آمریکا
شناسایی عوامل موثر بر مدتزمان پیاده روی در سفرهای تحصیلی با استفاده از مدل خطر شتابان مطالعه موردی: شهر رشت
شمارش و طبقه بندی خودروها توسط دوربین های کالیبره نشده
اثرسنجی اجرای پروژه خط سفید در کاهش آلودگی هوا (مطالعه موردی؛ تقاطعات چراغ دار منطقه 6 شهرداری تهران)
Investigating crashworthiness capability of Iranian major car brands in rollover crashes
ارزیابی تاثیر وسایل سفر مختلف در بروز تصادفات شهری با استفاده از رگرسیون وزن دارجغرافیایی مطالعه موردی: شهر مشهد
بررسی نقش اطلاع رسانی در انتخاب مسیر درراه های برون شهری بر اساس مدل لوجیت مطالعه موردی راه های استان اصفهان
ترکیب الگوریتم های یادگیری ماشین به منظور نظارت بر رفتار رانندگی به کمک تلفن همراه هوشمند آگاه از محیط
برآورد کمبود ظرفیت معاینه فنی وسایل نقلیه سبک برمبنای شاخص های تاثیرگذار و ارایه الگوریتمی به منظور نیازسنجی احداث یا توسعه مراکز معاینه فنی در کشور
بررسی تاثیر شبکه های حمل و نقل بر فعالیت و رشد اقتصادی در سطح منطقه ای مطالعه موردی: استان فارس
رویکردی جامع برای حل مشکل ترافیک تقاطع ها به روش هوشمند مطالعه موردی، تهران- خیابان طالقانی
تسریع تخصیص ترافیک با استفاده از الگوریتم سیمپلکس تجدید نظر شده برپایه ی پردازنده های گرافیکی
A methodology based on Route planning for pedestrian evacuation in Tehran metro stations
رابطه بین سرمایه اجتماعی و اطاعت پذیری از قوانین ترافیکی
بررسی تاثیر تغییر مدهای حمل و نقل ریلی و جاده ای در حمل بار بر میزان انتشارآلاینده های هوا مرتبط با سوخت مصرفی در ایران
تحلیل تاثیر سرعت حرکت قطارها بر افزایش ظرفیت خطوط شبکه ریلی با استفاده از ارایه مدل ریاضی (مطالعه موردی: محور بافق-سیرجان)
بررسی ضریب اصطکاک مورد نیاز جهت عبور ایمن از گردراهه ها: مقایسه آیین نامه و نتایج نرم افزار شبیه سازی (مطالعه موردی: گردراهه شهید طیاره اصفهان)
ارزیابی میزان کاهش زمان سفر عابرین پیاده با کاربرد استراتژی استفاده از پل عابرپیاده (با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک به وسیله نرم افزار (AIMSUN)
تشخیص خطر در معابر و اطلاع رسانی به افراد آسیب پذیر از طریق ترکیب حسگرهای صوتی و تلفن همراه هوشمند
ثبات طراحی هندسی در بزرگراه های دو خطه برون شهری
تحلیل و مقایسه اثرات کاهنده تعداد تصادفات واژگونی در آزاد راه های ایران با رویکرد استفاده از دوربین های ثبت سرعت سیار توسط پلیس در برابر دوربین های ثابت وزارت راه و شهرسازی ( مطالعه موردی آزاد راه زنجان-قزوین )
رتبه بندی روش های فاینانس پروژه های حمل و نقلی شهرداری تهران
ارزیابی فرایند و روند پیاده راه سازی خیابان بوعلی سینا همدان
مطالعه امکان پیاده سازی مدل توسعه حمل و نقل محور در پهنه های ایستگاهی متروی تهران
بررسی تاثیر استقرار نظام آراستگی((5S بر عملکرد سازمان حمل و نقل بار و مسافر استان یزد با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاریSEM
بررسی تاثیر سیاست های قیمت گذاری پارکینگ و بهبود حمل و نقل همگانی بر کاهش استفاده از وسیله شخصی در محدوده مرکزی شهرمطالعه موردی: شهر اصفهان
مدل تاثیرریزگردها بر تصادفات جاده های برون شهری (مطالعه موردی:جاده ها ی برون شهری خوزستان)
بررسی اثر نگرش افراد بر رفتار تغییر وسیله مطالعه موردی شهروندان تهرانی
سیستم آشکارساز رانندگی در جهت مخالف مبتنی بر ویدیو
تعیین مسیر بهینه دوچرخه سواری با استفاده از رویکرد برنامه ریزی شبکه (مطالعه موردی مسیر پایانه بیهقی به دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
مطالعه ی تاثیر پرداخت الکترونیکی کرایه روی زمان توقف در سیستم های حمل و نقل همگانی
اولویت بندی بزرگراه ها بر اساس تحلیل شاخص های عملکردی به کمک پارامترهای هوش مصنوعی (زنجیره مارکوف)(مطالعه موردی بزرگراه های شهر تهران)
کالیبراسیون پارامتر توزیع جهتی و پارامتر ساعت طرح در طراحی معابر شهری کشور ایران (مطالعه موردی شهر اراک)
یکپارچه سازی حمل و نقل ریلی و هوایی؛ رویکردی برای جبران تقلیل عملکرد فرودگاه های درون شهری (مورد مطالعاتی: فرودگاه مهرآباد تهران)
ارایه مدل تصمیم گیری در رابطه با سیستم های هوشمند مناسب برای استفاده در سیستم اتوبوسر انی سریع السیر
ارزیابی هزینه-فایده و اولویت بندی استفاده از روشهای امحای خط کشی روسازی
روش تعیین مجموعه انتخاب در توزیع سفرهای خرید در شهرهای بزرگ
تحلیل معیارهای موثر بر جذب سفر و بررسی جذب سفر در مناطق شهری مطالعه موردی منطقه 3 شهر اصفهان
بررسی اولویتدهی خودروهای حملونقل انبوهبر در تقاطعات چراغدار و میادین مطالعه موردی: خط BRT امام خمینی، رشت
ارایه مدل امکان پذیری دورکاری با در نظرگیری اثر شغل کارمندانو رویکرد شغل انتزاعی
نگاهی به وضعیت ایمنی ترافیک در ایران از منظر راهبردی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارتقای نقش عملکردی فضای زیرگذر های عابر پیاده نمونه موردی: زیرگذرهای خیابان وکیل آباد مشهد
Evaluation Framework for Traffic Management and Intelligent Transport Systems (Case Study: Shiraz)
ارایه مدل زمان بندی بهینه سیستم امدادرسانی در شرایط بحران با درنظرگیری ظرفیت حداکثری ناوگان؛ مطالعه موردی: شهر قزوین
بررسی تاثیر عبور غیرمجاز عابرین پیاده بر ظرفیت تقاطع های چراغدار
طراحی آموزشی ایمنی ترافیک مبتنی بر یادگیری فعال با مشارکت والدین ویژه کودکان عابر پیاده
بررسی میزان خشونت و نحوه ی ابراز آن در فرهنگ ترافیک رانندگان مطالعه موردی: شهراصفهان
انتخاب نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح بر اساس پارامترهای ترافیکی با روش AHP
استفاده از شبکه های اجتماعی جهت اطلاع رسانی، کنترل و بهبود فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک
بررسی توزیع جانبی خودروها در بزرگراههای شهر تهران به کمک روش های پردازش تصویر
مقایسه میزان رضایت کاربران اتوبوس تندرو شهر تهران با استفاده از شاخص رضایت کاربران-مطالعه موردی خطوط 1 و 4
بررسی منافع خط یک قطار شهری مشهد پس از 8 سال بهره برداری از دیدگاه صرفه جویی در هزینه های اجتماعی و حمل نقل عمومی پایدار
کاربرد نظریه بازی در تخصیص همگانی در شرایط عدم قطعیت زمان انتظار در ایستگاه
بررسی تاثیر توجه پایدار لکوموتیورانان در وقوع حوادث ریلی :مطالعه موردی لکوموتیورانان ناحیه تهران
تخصیص ترافیک دینامیکی چند کلاسی برای مدل سازی سیستم های پیشرفته اطلاعات مسافران (ATIS) در شبکه تهران: مقایسه نتایج استاتیکی و دینامیکی
Presenting a Basis Changing Approach for Locating the Transportation Network Sensors
مدل سازی زمان سفر برای سامانه اتوبوس تندرو به روش جنگل تصادفی (مطالعه موردی: شهر تهران)
Analysis of Age Effects on Shopping Activity Duration Case Study: Qazvin City
بهینه سازی روش RTZ-KLP با تکنیک VPR برای شناسایی بهینه ی کاراکترها در سیستم شناسایی اتوماتیک شماره پلاک خودرو
ارزیابی تاثیر سیستم حمل ونقل هوشمند ITS در بهبود حمل ونقل شهری نمونه موردی: خط شش BRT تهران
Car-following modeling with considering instantaneous reaction time: A Support vector regression methodology
تاثیر طول خط تغییر سرعت در شاخص های ترافیکی تقاطع شبدری شبیه سازی شده باAimsunبا استفاده از تحلیل سلسله مراتبی AHP
ارایه یک روش ابتکاری برای اصلاح کرایه خطوط اتوبوس رانی با رویکرد کاهش میزان یارانه پرداختی
ارایه راهکارها و الزامات جدید در تسهیلات پیاده روی
شبیه سازهای دینامیکی وسایل نقلیه، روشی نوین در ارزیابی آسایش سرنشینان هنگام عبور از انواع طراحی هندسی مسیر (مطالعه موردی: شبیه ساز )ADAMS/Car
ارایه مدل همزمان قیمت گذاری محدوده ای و توسعه معابر در شبکه های حمل ونقل شهری
ارزیابی سیستم های اولویت دهی هوشمند حمل و نقل همگانی
توصیف و بررسی آماری داده های حاصل از سفر با هدف خرید مطالعه موردی : شهر تهران و حومه
A refined model of feeder mode choice for passenger public transport in Paris, with extension to Tehran
ساختار ارزیابی مسیر اتوبوس با استفاده از یک مدل ترکیبی دو مرحله ای فازی AHP و TOPSIS
طراحی و ساخت شبکه ی حمل و نقل لجستیک و بررسی بهبود روند توزیع کالا
تعیین نرخ انتشار آلاینده های ناشی از هواپیما در فرودگاه بین المللی مهرآباد
اولویت بندی ویژگی های مهم از دیدگاه کاربران سیستم های حمل ونقل همگانی
شرایط هندسی طراحی مسیر و مقاطع عرضی سیستم خطوط وسایل نقلیه با ظرفیت بالا (HOV) در بزرگراهها (مطالعه موردی بزرگراه شهیدهمت تهران)
The relationship between transportation and urbanization: Tehran case study
Traffic and Movement Pattern Analysis Using Bluetooth and Wi-Fi Sensor Network’s Data: A Case Study of Tehran’s 12 District
تدوین چارچوب معیارهای کیفیت مدار موثر بر پیاده راه پذیری بافت تاریخی شهری
تحلیل و پایش اقدامات، مولفه ها و سرفصل های آموزشی در بوستان های ترافیک شهر تهران